Comportamentul consumatorului

Comportamentul consumatorului
Preț: 30,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 973-9021-8-0-8
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 272
Format: 17x24

DESCRIERE

...''Comportamentul consumatorului''... lucrarea este deosebit de valoroasa, deoarece se bazeaza pe o bibliografie solida, autorii avand acces la cele mai bune surse de profil. In plus, importante parti ale cartii au un caracter de originalitate, fiind contributii personale ale celor doi autori. Calitatea de exceptie a acestei lucrari se explica prin pregatirea si experienta autorilor, care sunt personalitati cunoscute in domeniul marketingului ai al cercetarii de marketing, atat pe plan intern, cat si international. In esenta, cartea se adreseaza mai multor categorii de cititori: studenti, cadre didactice, cercetatori din domeniul marketingului si opiniei publice, specialisti din activitatea economica si sociala, oameni de afaceri, manageri, doctoranzi, jurnalisti, politicieni etc. Pentru oricine doreste sa aiba o viziune stiintifica asupra comportamentului consumatorului, aceasta lucrare constituie un punct de referinta.... Cuprins: Prefata Sectiunea I Comportamentul consumatorului 1. Notiunea si dimensiunile comportamentului consumatorului 2. Teorii fundamentale si modele globale privitoare la comportamentul consumatorului 3. Procesul decizional de cumparare 4. Influente direct obsevabile asupra comportamentului consumatorului 5. Influente de natura endogena asupra comportamentului consumatorului. Comportamentul efectiv 6. Influente de natura exogena asupra comportamentului consumatorului 7. Posibilitati si limite ale studierii comportamentului consumatorului 8. Modelarea comportamentului consumatorului Sectiunea II Comportamentului consumatorului 1. Coordonate globale ale studierii comportamentului consumatorului 2. Modalitati practice de studiere a comportamentului consumatorului - abordare sistemica 3. Aplicarea rezultatelor studiilor comportamentale Sectiunea III Comportamentul consumatorului 1. Cercetarea motivationala 2. Utilizarea si limitele cercetarii calitative 3. Tehnici ale cercetarii calitative 4. Instrumente fundamentale ale cercetarii calitative 5. Dificultati ale situatiior de interviu si depasirea lor 6. Selectia si instruirea operatorilor si moderatorilor 7. Folosirea mijloacelor audio / video in cercetarea calitativa 8. Analiza si interpretarea informatiior cercetarii calitative 9. Semiologia 10. Interpretarea psihologica a informatiior calitative 11. Analiza interactiunilor furnizate de informatiile calitative 12. Conflictele alegerii in cercetarea calitativa: Ce tehnici? Cati respondenti? Sectiunea IV Comportamentul consumatorului 1. Proiectarea studierii comportamentului consumatorului 2. Aspecte practice ale studierii comportamentului consumatorului Bibliografie selectiva Autori: Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0556 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.