Cum se scrie un best seller (Monica Ramirez)

Cum se scrie un best seller (Monica Ramirez)
Preț: 25,00 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2017
Pagini: 125
Format: 13x20

DESCRIERE

Cum se scrie un best seller (Monica Ramirez)

 
Trimiterea manuscrisului la edituri

Scrieţi o descriere succintă a cărţii dumneavoastră, nu mai mult de un paragraf. Gândiţi-vă câ este descrierea care va fi tipărită pe coperta 4, cea pe care o citeşte orice potenţial cumpărător.
 
Trebuie să fie suficient de atrăgătoare şi interesantă, fără a dezvălui însă prea mult din acţiunea cărţii, astfel încât acel potenţial cumpărător să-şi dorească s-o cumpere.
 
 Apoi scrieţi un paragraf despre dumneavoastră, încercaţi să păreţi un adevărat profesionist. Nu vă lăudaţi fără sens. Nu scrieţi: Sunt cel mai bun scriitor din lume ori Cartea mea este fantasticei nemaipomenită, nu mai există aşa ceva. Lăsaţi-i pe alţii să vă laude dacă este cazul. Fiţi modeşti.
 
Inainte de-a trimite cartea oricui, reamintiţi-vă că mai toţi scriitorii au fost respinşi la început. Exemplele sunt nenumărate: Margaret Mitchell cu Pe Aripile Vântului, Daphne du Maurier cu Rebecca, Stephen King cu primele patru romane consecutiv.
 
Acum scrieţi un rezumat al cărţii dumneavoastră de cel mult o pagină, care să însumeze toate ideile principale şi să prezinte firul acţiunii. Includeţi titlul cărţii şi genul literar din care face parte.
 
In America, procesul de trimitere a unei cărţi la agenţi literari - editurile nu primesc manuscrise direct de la autori, doar prin intermediul agenţilor literari - este extrem de complicat
 
Există foarte multe reguli pe care dacă nu le urmezi nu ai absolut nicio şansă. Din fericire, sau poate nu, în România nu prea există reguli în acest sens.
 
Puteţi intra pe internet şi găsi adresele de email ale editurilor care vă interesează, apoi le puteţi trimite un mesaj succint în care le vorbiţi puţin despre dumneavoastră şi despre cartea pe care aţi scris-o.
 
Fiţi foarte atenţi, va trebui să le treziţi interesul şi curiozitatea De ce ar trebui să considere cartea dumneavoastră drept o viitoare posibilă achiziţie? Ce are special, nou, inedit faţă de alte cărţi? Care este publicul căruia i se adresează?
 
Descrieţi acţiunea fără a vă întinde la nesfârşit Editorii au atât de multă treabă încât nu vor avea răbdarea şi timpul necesar pentru a citi un email de zece pagini.
 
Fiţi concişi, la obiect, dar suficient de interesanţi pentru a le stârni curiozitatea. Nu trimiteţi manuscrisul până nu vi se cere acest lucru în mod direct, iar când o faceţi, specificaţi în mesaj că trimiteţi manuscrisul la cerere...

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0346 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.