Coșul dvs este gol.
Ați uitat parola?
Nu aveți cont? Creați-l!

Legile charismei

Legile charismei
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 255
Format: 13x20
Categoria: Psihologie
30,00 RON
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Legile charismei. Cum sa captezi atentia, sa inspiri si sa influentezi - Kurt W. Mortensen …pasiunea, încrederea, umorul, optimismul, echilibrul, curajul, autodisciplina, creativitatea, intuiția… sunt doar câteva dintre ingredientele care alcătuiesc portretul unei persoane charismatice. Drumul spre succes e mai lesne de parcurs decât ai putea crede… Fragmente din carte: Contactul vizual Cum să porţi o discuţie fără să vorbeşti Ochiul poate fi la fel de ameninţător ca o armă încărcată, gata de tragere, sau poate insulta la fel de tare ca rostirea unor vorbe rele printre dinţi ori lovirea; sau, întocmai pe dos, emanând raze de bunătate, poate face o inimă să danseze de bucurie. Ralph Waldo Emerson PRIN INTERMEDIUL OCHILOR şi al privirii, publicul poate măsura adevărul, inteligenţa sau sentimentele unui vorbitor. Evitarea contactului vizual atunci când acesta e necesar ar putea avea rezultate devastatoare. Charisma sporeşte odată cu un contact vizual perfect, antrenant. Ai ochii unei persoane magnetice? Ochii tăi încearcă să-i farmece pe alţii? Oamenii charismatici au capacitatea de a-i face pe alţii să stabilească un contact vizual cu ei şi de a crea de îndată o legătură. Cu cât eşti capabil mai mult să te uiţi în ochii cuiva, cu atât se consideră că ai o stimă de sine mai ridicată. Cu toate acestea, e fundamental să nu te holbezi la cel din faţa ta chiar tot timpul. Trebuie să fii în stare să intuieşti cât de mult contact vizual poate suporta cineva. In plus, a te uita în permanenţă la cineva poate să-nsemne două lucruri: fie eşti foarte mânios, fie te-ai îndrăgostit... ……………… …învaţă să întorci şi să oglindeşti contactul vizual. Dacă o persoană nu e capabilă să menţină contactul vizual cu tine, atunci încearcă să te uiţi la rândul tău mai puţin, astfel încât legătura să se păstreze. Ca regulă generală (una care poate fi totuşi uşor ajustată, de la om la om), păstrarea contactului vizual în 70% din timp ar trebui să funcţioneze pentru majoritatea oamenilor. Când oamenii nu se simt în largul lor în preajma ta, au o stimă de sine scăzută sau sunt nesiguri de ei ori de situaţia în care se află, vor păstra cu dificultate contactul vizual Această senzaţie se poate amplifica dacă se vor simţi ameninţaţi ori dacă tu eşti perceput drept o figură autoritară. Ştim cu toţii că oamenii vor să se simtă speciali, să-şi umfle ego-ul. Când îi priveşti în ochi, au tendinţa de a simţi că îţi pasă sau că le vorbeşti direct. Prin intermediul contactului vizual, îi poţi ajuta să se simtă importanţi, considerând că vor deveni punctul central pe parcursul discuţiei. Dacă întrerupi contactul vizual prea des sau prea devreme, ai şanse mari de a întrerupe şi legătura. Dacă te afli dinaintea unui grup, aruncă din când în când priviri atente în fiecare parte a camerei. Chiar dacă nu te uiţi la fiecare om în parte, va părea că aşa faci. Ochii tăi pot vorbi mai puternic decât vocea. După cum spunea Ralph Waldo Emerson, „ochii oamenilor pot exprima la fel de mult ca limba''... CUPRINS: Mulţumiri Introducere PARTEA I PREZENŢA: CE ANUME EMANI? Capitolul 1 Pasiunea: Transferul energiei pure Capitolul 2 Increderea: Convingerea e contagioasă Capitolul 3 Congruenţa: Acţiune versus intenţie Capitolul 4 Optimismul: Revizuieşte-ţi atitudinile Capitolul 5 Puterea pozitivă: Forţa nu este charismă Capitolul 6 Energia şi echilibrul: O fiinţă plină de viaţă Capitolul 7 Umorul şi fericirea: Sentimente din interior PARTEA A II-A CALITĂŢILE FUNDAMENTALE: INTERIORUL DETERMINĂ EXTERIORUL Capitolul 8 Autodisciplina: Voinţa înseamnă angajament Capitolul 9 Competenţa: Ceea ce nu ştii te va răni într-un final Capitolul 10 Intuiţia: Urmează-ţi instinctul Capitolul 11 Scopul: Găseşte-ţi imboldul nelimitat Capitolul 12 Integritatea: Caracterul contează enorm Capitolul 13 Curajul: Ridică-te şi luptă pentru ceea ce crezi Capitolul 14 Creativitatea: Dezvoltă-ţi imaginaţia Capitolul 15 Concentrarea: Activitatea nu e totuna cu realizările PARTEA A III-A COMUNICAREA: VORBEŞTE PLIN DE CONVINGERE Capitolul 16 Prezentarea: Educă, inspiră, amuză Capitolul 17 Interacţiunea cu oamenii: Chiar eşti plăcut de ceilalţi? Capitolul 18 Influenţa: Ajută-i pe alţii să se convingă singuri …………… …………

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii

Edituri

Top

Parteneri

SC REALCONS SRL
www.carti-bune.ro

Promoţii

Promo

Regele care a refuzat sa moara - Anunnaki si cautarea nemuririi
Cartea pierduta a lui Enki

Comenzi telefonice

tel
Telefonul clientului:
0722.546.544
0757.319.090
Program:
L-V:09.00-17.30

Newsletter

Accesul clienţilor

Cărţi noi

Promo

Memomed 2017 (2 vol.)
Ape detoxifiante si infuzii sanatoase

Asistenţă online

asistenta Suntem deconectați
Created in 0.090 sec
loader
Caut in catalog...
loader