Coșul dvs este gol.
Ați uitat parola?
Nu aveți cont? Creați-l!

Oricine este un artist. Cum te ajuta creativitatea să fii cel mai bun in tot ceea ce faci

Oricine este un artist. Cum te ajuta creativitatea să fii cel mai bun in tot ceea ce faci
-20%
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 280
Format: 13x20
24,00 RON
30,00 RON (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2017
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Oricine este un artist. Cum te ajuta creativitatea să fii cel mai bun in tot ceea ce faci - Ron Tite

 
... un bancher milionar pus la patru ace poate învăţa ceva de la un artist cu hainele pătate de vopsea? Cu siguranţă. Reuşita în afaceri este o formă de artă.
 
Astăzi vorbim frecvent despre „arta managementului”, „arta marketingului” sau chiar despre „arta de a face mai mult cu mai puţin”, însă rareori facem o legătură directă între afaceri şi lumea artei...
 
Fragmente:
 
... caracteristica importantă a celui care rezolvă probleme este faptul că adresează, sieşi şi altora, tot felul de întrebări exploratorii. Cei din domeniul vânzărilor se pot întreba care sunt provocările întâmpinate de clienţii lor sau ce îi face să nu îşi atingă obiectivele. Se pot întreba pe ei înşişi în ce fel poate compania lor să-şi aducă aportul.
 
The Power of Why, cartea extrem de interesantă a Amandei Lang, povesteşte cum diverse firme, de la fermele de creveţi la compania Canadian Tire, au creat produse noi, revitalizându-şi afacerea, şi au inovat punând întrebările deschise despre care vorbim aici, ce nu influenţau răspunsurile şi nu vizau un orizont foarte restrâns, ce stimulau curiozitatea, încurajau gândirea creativă şi rezolvarea creativă a problemelor.
 
In centrul tuturor acestor întrebări deschise se află capacitatea de a recunoaşte: „Nu ştiu”. Oamenii spun că „îmi pare rău” sunt cuvintele cel mai greu de rostit. Dar noi suntem de altă părere.
 
Intr-o lume care se ghidează după principiul „prefă-te că faci până îţi iese”, poate fi foarte dificil să recunoaştem că nu avem răspunsuri, însă, aşa cum recunoaşte şi Biz Stone, cofondator al Twitter, „Nu ştiu” te duce departe atunci când încerci să îmbunătăţeşti ceva.
 
Aceasta a stat la baza abordării pe care el şi echipa lui de la Twitter au fost de acord să o adopte. „Să urmărim şi să lăsăm lucrurile să meargă cum trebuie să meargă. Să cădem de acord că nu ştim totul, că nu avem toate răspunsurile.
 
Nu ştim foarte multe, iar alţii ştiu mai multe decât noi, aşa că mai întâi să ne relaxăm şi să fim atenţi şi abia apoi să luăm decizii. Mai concret, trebuie să-ţi asculţi clienţii.”
 
Dar am citit deja despre un alt om de afaceri care exact asta face. Când Howard Schultz, fost director general la Starbucks, s-a confruntat cu scăderea încasărilor, nu s-a întrebat: „Cum să creştem preţul acţiunilor?”. Dacă ar fi făcut-o, poate că ar fi căutat să reducă costurile sau să închidă unele cafenele.
 
Nu s-a întrebat nici: „Cum aduc mai mulţi oameni în cafenele?”. Dacă şi-ar fi pus această întrebare, poate că doar ar fi lansat o nouă campanie de marketing sau o promoţie pe termen scurt, ceea ce nu ar fi rezolvat aceste probleme pe termen lung. In schimb, el s-a întrebat de ce. De ce nu reveneau unii oameni la Starbucks? De ce se duceau probabil în alte locuri ca să-şi ia doza de cafeină?
 
Faptul că şi-a pus întrebări de acest tip, deschise, exploratorii l-a împiedicat să ajungă la răspunsuri simpliste sau să inventeze soluţii rapide pentru afacerile standard. Aceste întrebări l-au făcut să viziteze el însuşi cafenelele, „să se oprească, să privească şi să asculte”, şi l-au orientat spre soluţii reale.
 
In „Cum se poate multiplica inovaţia” (un subcapitol din volumul lui Standout. Evaluarea revoluţionară a punctelor tale forte, 2011, republicat în The Art of Magazine), Marcus Buckingham oferă un alt exemplu excelent al puterii întrebărilor în cadrul procesului creativ...
 
 
CUPRINS:
 
Introducere 
 
1. Felicitări, eşti un artist 
 
2. Reinventează-te
 
3. Fii nerealist 
 
4. Opreşte-te, priveşte şi asculta
 
5. Pune întrebări 
 
6. Fă-o odată! 
 
7. Fără competiţie
 
8. Ignoră-i pe hateri (inclusiv pe cei din mintea ta) 
 
9. Transformă eşecul într-un succes 
 
10. Caută întotdeauna conexiuni
 
Mulţumiri

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii

Edituri

Top

Parteneri

SC REALCONS SRL
www.carti-bune.ro

Promoţii

Promo

Regele care a refuzat sa moara - Anunnaki si cautarea nemuririi
Cartea pierduta a lui Enki

Comenzi telefonice

tel
Telefonul clientului:
0722.546.544
0757.319.090
Program:
L-V:09.00-17.30

Newsletter

Accesul clienţilor

Cărţi noi

Promo

Memomed 2017 (2 vol.)
Ape detoxifiante si infuzii sanatoase

Asistenţă online

asistenta Suntem deconectați
Created in 0.094 sec
loader
Caut in catalog...
loader