Press Pass. Interviuri si insemnari de jurnal de la Festivalul International „George Enescu“ (editiile 2011 si 2013)

Press Pass. Interviuri si insemnari de jurnal de la Festivalul International „George Enescu“ (editiile 2011 si 2013)
Preț: 45,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2015
Pagini: 319
Format: 13x20

DESCRIERE

Press Pass. Interviuri si insemnari de jurnal de la Festivalul International „George Enescu“ (editiile 2011 si 2013) - Marius Constantinescu …in deschiderea fiecarui interviu, Marius se dovedeste un portretist atent si sincer. Da detalii savuroase, dar si semnificative. Are preferinte si jumatati de antipatii simpatice, e emotionat uneori de coplesitoarea cariera a interlocutorului, e aproape intotdeauna impregnat de zeci de inregistrari si spectacole live ale celui cu care vorbeste, e un om normal care admira sincer, dar e si un fel de copil mare caruia Mos Craciun i-a adus in fata oamenii la care visase mereu, adica ceea ce isi dorea cel mai mult sa primeasca... Fragmente din carte: Johan Botha este una dintre cele mai mari vedete ale teatrului liric şi, totuşi, nu reuşesc să mă conving de asta în timp ce filmăm interviul. Spun „în timp ce“, pentru că nu există alte momente de interacţiune cu el: un minut înainte şi un minut după, politeţurile de complezenţă, cablat, decablat, mulţumesc, la revedere, in bocca al lupo, ciao! Dacă nu mă înşel, Botha este în top 15, adică printre acei 15 cântăreţi ai lumii care, prin decizia directorilor de la teatrele care contează, primesc oriunde acelaşi onorariu. Maximum. Alături de el, Domingo, Fleming, Netrebko, Gheorghiu, Alagna, Kaufmann, Terfel… ………………. …pentru că mi l-a tălmăcit pe Wagner cu şi înspre iubire, închid ochii şi îi las vocea să mă ducă acolo, In fernem Land. — Nu multă lume ştie că unul dintre primii Dvs. profesori de canto în anii începutului, la Viena, a fost un tenor român, Toma Popescu. Nu ştiu dacă mai ţineţi minte, dar noi prin intermediul lui am aflat de Dvs. Vă amintiţi acea perioadă? — N-aş putea spune că a fost profesorul meu, dar ne-am întâlnit o dată şi am avut o discuţie interesantă despre tehnica vocală. Vorbesc întotdeauna cu colegii mei despre asta. — Aţi venit la Bucureşti cu unul dintre cele mai solici tante, dar şi cele mai frumoase roluri din tot repertoriul de tenor: Lohengrin. Este şi unul dintre preferatele Dvs.? — Cu siguranţă. Îmi place mult să îl cânt. Este o operă frumoasă, muzica este cu totul deosebită şi mă simt foarte bine în ea! — Aţi spus odată că Lohengrin presupune o perioadă bine determinată în cariera unui tenor. Odată ce te-ai îndreptat spre un repertoriu mai dificil, nu te mai poţi întoarce la el. Puteţi să îmi explicaţi de ce? — Aşa este. Rolul este unul destul de acut, se pretează, mai degrabă, unui tenor liric... DIN CUPRINS: Cuvânt înainte Festivalul Internaţional „George Enescu“, ediţia a XX-a, 1–25.09.2011 Un parcurs subiectiv avant la lettre Tenorul Johan Botha Tenorul Ian Bostridge. Mezzosoprana Angelika Kirchschlager Violonistul şi dirijorul Nikolaj Znaider . Dirijorul Lawrence Foster Dirijorul, clavecinistul şi organistul Ton Koopman Pianistele Katia & Marielle Labèque Violonistul Vadim Repin Pianista Hélène Grimaud Dirijorul Antonio Pappano Dirijorul Daniele Gatti Jours après… Festivalul Internaţional „George Enescu“, ediţia a XXI-a, 1–25.09.2013 Soprana Violeta Urmana Violonistul şi dirijorul Fabio Biondi Dirijorul Lawrence Foster Soprana Julia Lezhneva Contratenorul Max Emanuel Cenčić Violoncelista Amanda Forsyth & violonistul Pinchas Zukerman ……………… ……………

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0310 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.