Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative, cls. a V-a (Edutest)

Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative, cls. a V-a (Edutest)
Preț: 14,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 973-47-1983-91
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 112
Categoria: Clasa a V-a

DESCRIERE

Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative, cls. a V-a (Edutest) - Alina Elena Nitu …in conformitate cu Recomandarea Parlamentului European si a Consiliului Uniunii Europene privind competentele-cheie din perspectiva invatarii pe parcursul intregii vieti (2006/962/EC), actuala programa scolara pentru disciplina Matematica, aprobata prin Ordin al Ministrului nr. 5097/09.09.2009, `vizeaza direct competente matematice si competente de baza in stiinte si tehnologii si indirect asigura transferabilitatea tuturor celorlalte competente-cheie, prin deschiderea catre abordari interdisciplinare si transdisciplinare. In perspectiva schimbarilor majore din invatamantul preuniversitar, evaluarea competentelor matematice se instituie ca mijloc de formare a elevului si de observare a evolutiei performantelor sale, reprezentand o parte integranta a procesului de invatamant si nu ceva suprapus acestuia. Prezenta lucrare, prin modul absolut nou de abordare a evaluarii competentelor matematice, vine in sprijinul elevilor, profesorilor, parintilor si al factorilor de decizie implicati in educatie, cu scopul de: • a diagnostica transversal nivelul de pregatire al elevilor evaluati; • a prognostica si orienta diferentiat activitatea didactica de predare-invatare-evaluare in vederea remedierii/imbunatatirii performantelor elevilor; • a realiza o abordare inter- si transdisciplinara; • a asigura corectitudinea ierarhizarii si clasificarii elevilor intr-un mediu competitiv; • a transforma elevul intr-un partener al profesorului in actul de evaluare, prin autoevaluare si evaluare controlata; • a furniza un feedback de reglare si autoreglare a atitudinii celor doi parteneri ai actului edu-cational, elevul si profesorul. Diagnosticarea la timp a deficientelor, a punctelor slabe, dar si a punctelor tari ale celor doi parte-neri face ca dialogul educational dintre profesor si elev sa capete consistenta si eficacitate.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0416 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.