150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica - Psihologia consumatorului de mass-media
Preț: 24,95 RON
Disponibilitate: în stoc - in stoc
Autor: Sebastien Bohler
ISBN: 973-46-132-7-4
Editura: Polirom
Anul publicării: 2009
Pagini: 256
Format: 13,5x20
Categoria: Psihoterapie
DESCRIERE
....''150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica - Psihologia consumatorului de mass-media''
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media.
Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare.
...lucrarea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.
Cuprins:
Mass-media si convingerile
Euristica disponibilitatii
Reflexul de orientare si dependenta televizuala
Expunerea selectiva a informatiei
Vinovatie si altruism
Mass-media si politica
Efectul simplei expuneri
Influenta sociala
Transferul simbolic
Incertitudine si placere
Publicitatea in mass-media
Activarea cognitiva
Antropomorfismul in publicitate
Impactul marcilor asupra copilului
Muzica si conditionarea asociativa
Divertismentul
Jocurile de lumini si intimidarea
Culorile si perceptia timpului
Reactia si autosuficienta
Autor: Sebastien Bohler
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 39,48 RON42,00 RON (-6%)
- 30,55 RON32,50 RON (-6%)
- 69,00 RON
Promo
-Asistenţă online
-Suntem deconectați |
RECENZII