150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica - Psihologia consumatorului de mass-media

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica - Psihologia consumatorului de mass-media
Preț: 24,95 RON
Disponibilitate: în stoc - in stoc
ISBN: 973-46-132-7-4
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 256
Format: 13,5x20
Categoria: Psihoterapie

DESCRIERE

....''150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica - Psihologia consumatorului de mass-media'' Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. ...lucrarea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre. Cuprins: Mass-media si convingerile Euristica disponibilitatii Reflexul de orientare si dependenta televizuala Expunerea selectiva a informatiei Vinovatie si altruism Mass-media si politica Efectul simplei expuneri Influenta sociala Transferul simbolic Incertitudine si placere Publicitatea in mass-media Activarea cognitiva Antropomorfismul in publicitate Impactul marcilor asupra copilului Muzica si conditionarea asociativa Divertismentul Jocurile de lumini si intimidarea Culorile si perceptia timpului Reactia si autosuficienta Autor: Sebastien Bohler

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0411 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.