Asta inseamna marketing - Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi

Asta inseamna marketing - Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi
Preț: 45,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 978-606-722-349-1
Editura:
Anul publicării: 2019
Pagini: 271
Format: 14x21

Scrie o recenzie!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs, folosind cuvinte reprezentative pentru descrierea produsului care urmează să o faceți.
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Asta inseamna marketing - Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi - Seth Godin

 
...Seth Godin a ghidat și a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri și fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului său, al cursurilor online, prelegerilor și bestsellerurilor sale.
 
... autorul lucrarii de fata este inventatorul a nenumărate idei și fraze care și-au făcut loc în limbajul comercial, de la marketingul pe bază de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri...
 
... marketingul s-a schimbat, dar felul în care înţelegem ce-ar trebui si facem în continuare nu ţine pasul. Atunci cand avem îndoieli, strigăm cu egoism. Când suntem puşi la colţ, sacrificăm forţa pentru agilitate, furând de la concurenţă în loc să lărgim piaţa. Când suntem supuşi presiunilor, presupunem că toată lumea este la fel ca noi, dar dezinformată.

Cei mai mulţi dintre noi ne amintim o lume a pieţelor de masă, în care televiziunea şi hiturile din Top 40 ne defineau. Ca marketeri, încercăm să repetăm trucuri de modă veche care nu mai funcţionează.

Acul busolei indică spre încredere
 
Cam la fiecare 300 000 de ani, Polul Nord şi Polul Sud fac schimb de locuri. Polii magnetici ai Pământului se inversează.
în cultura noastră, acest lucru se întâmplă mai des.
 
Iar în lumea schimbărilor culturale, tocmai s-a întâmplat. Nordul adevărat, metoda care funcţionează cel mai bine, s-a schimbat. în locul maselor egoiste, marketingul eficient se bazează acum pe empatie şi servicii.
 
In această carte, vom încerca să rezolvăm un set de probleme legate între ele: cum să-ţi comunici ideile, cum să ai impactul dorit sau cum să îmbunătăţeşti cultura.
 
Nu există nici un ghid evident, nici o serie simplă de tactici pas cu pas. Ce-ţi pot promite, însă, este o busolă: un Pol Nord. O metodă recursivă care va deveni tot mai bună pe măsură ce o foloseşti.

Volumul de faţă se bazează pe un seminar de o sută de zile care implică nu doar lecţii, ci şi ghidaj reciproc, şi este fundamentat pe munca împreună. în TheMarketingSeminar. com, adunăm mii de marketed şi-i provocăm să meargă mai în profunzime, să-şi împărtăşească propria călătorie şi să se pună la încercare unii pe alţii pentru a vedea ce funcţionează cu adevărat...
 
CUPRINS:
 

1.    Fără mesaje în masă, spam şi vinovăţie     
2.    Marketerul învaţă să vadă  
3.    Marketingul schimbă oamenii prin povesti, conexiuni şi experienţe      
4.    Cea mai mică piaţă viabilă         
5.    In căutarea „mai binelui"       
6.    Dincolo de produsele de bază  
7.    Pânza visurilor şi a dorinţelor          
8.    Mai mult „cine": căutând cea mai mică piaţă viabilă 
9.    Oamenii ca noi fac astfel de lucruri    
10.    încrederea şi tensiunea mişcă lucrurile   
11.    Statutul, dominanţa şi afilierea    
12.    Un plan de afaceri mai bun     
13.    Semiotica, simbolurile şi limba vemaculară    
14.    Tratează oamenii diferiţi în moduri diferite 
15.    Cum să ajungi la oamenii potriviţi   
16.    Preţul e o poveste                
17.    Permisiunea şi remarcabilitatea într-un ciclu virtuos   
18.    Increderea e la fel de rară ca atenţia  
19.    Pâlnia   
20.    Cum să organizezi şi să conduci un trib   
21.    Câteva studii de caz care folosesc metoda noastră
22.    Marketingul funcţionează. E rândul tău   
23.    Cum să-t vinzi celei mai importante persoane    


O listă de lectură pentru marketing (in ordine aleatorie)    
O foaie de lucru simplă pentru marketing     
Mulţumiri     
 
 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0415 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.