Captivat. Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte - Nir Eyal

Captivat. Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte - Nir Eyal
-15%
Preț: 36,55 RON
43,00 RON (-15%)
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 978-606-913-346-0
Anul publicării: 2020
Pagini: 255
Format: 13x20

DESCRIERE

Captivat. Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte - Nir Eyal

Creşterea valorii de viaţă a clientului

Masteranzii în administrarea afacerilor învată că valoarea unei afaceri este dată de suma profiturilor ei viitoare. Această valoare de referintă reprezintă modul în care investitorii calculează pretul corect al actiunilor unei companii.

Directorii executivi si echipele lor de manageri sunt evaluati în functie de capacitatea lor de a creste valoarea actiunilor - si astfel sunt foarte preocupati de capacitatea companiilor lor de a genera flux de numerar. Conform actionarilor, misiunea managementului este să pună în aplicare strategii care să sporească profiturile viitoare prin cresterea veniturilor sau prin reducerea cheltuielilor.

Stimularea obisnuintelor consumatorilor reprezintă un mod eficient de a creste valoarea unei companii prin prelungirea valorii de viată a clientului (CLTV - customer lifetime value). CLTV reprezintă suma de bani obtinută de la un client înainte ca el să treacă de partea concurentei, să nu mai folosească produsul sau să moară. Obisnuintele utilizatorului cresc durata si frecventa cu care un client foloseste un produs, rezultând o CLTV mai mare.

Unele produse au o CLTV foarte mare. De exemplu, clien-tii băncilor care folosesc carduri de credit tind să rămână fideli foarte mult timp si valorează mult. Prin urmare, companiile producătoare de cărti de credit sunt dispuse să cheltuie sume de bani considerabile pentru a dobândi noi clienti.
 
Acest lucru explică motivul pentru care primesti atât de multe oferte promotionale, care variază de la cadouri gratuite, la kilometri bonus oferiti de companiile aeriene, pentru a te atrage să mai adaugi un card sau să îl înnoiesti pe cel curent. Valoarea de viată potendală a clientului...

CUPRINS:
 
Introducere    7

1.    Zona obişnuinţei    21
2.    Triggerul    48
3.    Acţiunea    70
4.    Recompense variabile    106
5.    Investiţia    148
6.    Ce vei face cu toate acestea?    176
7.    Studiu de caz: aplicaţia Bible    192
8.    Testarea obişnuinţelor şi cum să găseşti oportunităţi pentru formarea lor.    205

Anexă    222
Despre autori    223
Mulţumiri    224
Colaboratori     227
Note şi resurse    237

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0607 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.