Change by design

Change by design
Preț: 49,00 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
ISBN: 606-8360-19-5
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 287
Format: 14,5x20,5

DESCRIERE

Change by design. Cum transforma gandirea specifica designului organizatiile si inspira inovatia - Tim Brown … Gandirea-Design se bazeaza pe capacitatile pe care le avem cu totii, dar care sunt neglijate de catre practicile conventionale, axate pe rezolvarea problemelor. Nu numai ca este centrata pe oameni, ci e profund umana prin ea insasi. Gandirea-Design se bazeaza pe abilitatea noastra de a fi intuitici, de a recunoaste tipare, de a construi idei care au semnificatie emotionala si tot-odata functionalitate, de a ne exprima prin intermediul altor mijloace, in afara de cuvinte si simboluri. Nimeni nu vrea sa conduca o afacere pe baza sentimentului, a intuitiei si inspiratiei, dar sa ne bazam in mod excesiv pe dimensiunea rationala si analitica poate fi la fel de periculos... ……………………… Change by design este o călătorie prin câteva dintre stadiile importante ale gândirii specifice designului. Nu se dorește a fi un ghid de genul „cum să”, căci, în ultimă instanță, aceste abilități se deprind cel mai bine prin practică. Speranța mea este că voi reuși să furnizez un sistem de referință, care îl va ajuta pe cititor să identifice principiile și practicile caracteristice unei gândiri de tip design remarcabile. După cum sugerez în capitolul 6, gândirea-design înflorește într-o bogată cultură a artei povestirii și, în acest spirit, voi explora multe dintre aceste idei relatând povești extrase din experiența IDEO, ca și a altor companii și organizații.” Tim Brown „E ca și cum ai lua lecții de golf de la antrenorul lui Tiger Woods. Organizația condusă de Tim Brown, IDEO, a câștigat mai multe premii pentru design inovativ decât orice altă companie din lume. Așa că, dacă doriți să fiți inovatori la locul de muncă, cel mai bine ar fi să învățați acest lucru de la un campion.” Chip Heath, autorul cărții Made to Stick „Tim Brown comunică ce are de spus printr-o combinație unică de profunzime, pragmatism și entuziasm. Evită capcana de a prezenta gândirea specifică designului drept un panaceu, concentrându-se în schimb pe evidențierea atât a punctelor slabe, cât și a celor forte. New York Times O carte extraordinară, în care Tim Brown argumentează de ce gândirea specifică designului trebuie să penetreze toate nivelele ierarhice ale unei organizații.” Gary Hamel, autorul cărții Ce contează acum (Publica, 2012) „Cartea lui Tim Brown se adresează în special liderilor creativi, care au înțeles că pentru a se,, reinventa” trebuie să-și concentreze atenția asupra dimensiunii umane. În același mod, gândirea specifică designului, centrată pe experiența umană, ne poate îndruma spre următorul pas: transferul abilității de a crea produse către generarea unei adevărate experiențe pentru utilizatori.” Christophe Weller, Managing Partner COS ……………………… Despre autor: Tim Brown este CEO și președinte IDEO. Considerată una dintre cele mai inovative organizații la nivel mondial, IDEO s-a remarcat încă din primii ani de existență, fiind compania care a lucrat la designul primului mouse marca Apple. De asemenea, Tim este unul dintre cei mai apreciați consultanți de business, oferindu-și serviciile mai multor companii din top Fortune 100, printre care Microsoft, PepsiCo sau Procter & Gamble. CUPRINS: Cuvant ininte Introducere Partea 1. Ce este Gandirea-design 1. Iti intra sub piele sau De ce Gandirea-design nu se rezuma doar la stil 2. Convertirea nevoii in cerere sau Sa punem oamenii inainte de toate 3. O matrice mentala sau Oamenii acestia nu se bazeaza pe niciun proces 4. A construi pentru a gandi sau Puterea prototipizarii 5. Revenirea la suprafata sau Designul experientelor ……………………… Autor: Tim Brown

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0372 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.