Com. ert - Avantajele vanzarii in retea

Preț: 22,00 RON
Disponibilitate: în stoc la furnizor - in stoc
Autor:
ISBN: 973-669-537-7
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 128
Format: 13x20

DESCRIERE

...''Com. ert - Avantajele vanzarii in retea'' Citiţi aceastã carte şi veţi învãţa cum sã aduceţi bani la bugetul dumneavoastrã în timp ce cumpãraţi. E chiar mai simplu decât v-aţi imaginat. Schimbaţi-vã mentalitatea de cumpãrãtor într-una de prod-consumator şi vã veţi schimba situaţia financiarã. ... noi, cumpãrãtorii, lãsãm din ce în ce mai mulţi bani în magazine. Iar reducerile de preţuri nu fac decât sã încurajeze aceste cheltuieli ale noastre, fie cã este vorba de magazinele obişnuite, de supermarketuri sau de marile lanţuri en-gros. Bill Quain atrage atenţia cã aceste reduceri de preţ nu sunt decât o strategie de marketing printre altele (el descrie zece asemenea strategii), menitã sã sporeascã profiturile comercianţilor. Dar dumneavoastrã ce primiţi în schimb? Provocarea lui Bill Quain, expert în probleme de marketing, este sã cumpãraţi mai inteligent, nu mai ieftin. Şi, bineînţeles, ne explicã cum putem face acest lucru. Un cumpãrãtor inteligent este acela care practicã prod-consumul — adicã îşi sporeşte veniturile în timp ce cumpãrã diverse produse. Şi nu este nimic în neregulã aici. V-aţi gândit vreodatã cã a cumpãra poate însemna o afacere şi nu pur şi simplu consum, adicã a micşora veniturile familiei? Aţi vrea sã ştiţi cum puteţi face acest lucru? Cuvântul-cheie este reţeaua de vânzãri, fie ele directe, prin recomandare sau prin internet. Autor: Bill Quain

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0457 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.