Company of One. De ce vor revoluționa piața afacerile mici - Paul Jarvis

Preț: 49,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor: Paul Jarvis
ISBN: 978-606-722-427-6
Editura: Publica
Anul publicării: 2021
Pagini: 296
Format: 14X20
Categoria: Management, marketing
DESCRIERE
Company of One. De ce vor revoluționa piața afacerile mici - Paul Jarvis
... este o abordare nouă și proaspătă, axată pe ideea de a rămâne mic și de a evita creșterea, pentru afacerile de orice dimensiune. Nu ca freelancer plătit la bucată și nici ca startup antreprenorial care vrea să crească cât mai curând posibil, ci ca o firmă mică și hotărâtă să rămână așa.
Când rămâi mic poți avea libertatea de a urmări plăcerile mai importante din viață și poți evita bătăile de cap apărute când ai de-a face cu angajați, cu ședințele lungi sau cu extinderea...
CUPRINS:
Prolog
PARTEA ÎNTÂI | Incepe
1. Cum se defineşte o companie minimalistă
2. Propune-ţi să rămâi mic ca obiectiv final
3. De ce ai nevoie ca să conduci
4. Cum să creşti o companie care nu creşte
PARTEA A DOUA | Defineşte
5. Mentalitatea potrivită
6. Personalitatea contează
7. Clientul unic
8. Sistemele extensibile
9. Invaţă-i pe alţii tot ce ştii
PARTEA A TREIA | Menţine
10. Cum foloseşti corect încrederea primită şi strategia extinderii
11. Lansarea şi revizuirea pas cu pas
12. Valoarea ascunsă a relaţiilor
13. Cum să fondezi o companie minimalistă - povestea mea
10. Cum foloseşti corect încrederea primită şi strategia extinderii
11. Lansarea şi revizuirea pas cu pas
12. Valoarea ascunsă a relaţiilor
13. Cum să fondezi o companie minimalistă - povestea mea
Postfaţă. Să nu creşti niciodată
Mulţumiri .
Note
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 49,00 RON
- 27,20 RON32,00 RON (-15%)
- 23,80 RON28,00 RON (-15%)
Promo
-Asistenţă online
-![]() |
Suntem deconectați |
RECENZII