Comunicarea cu oamenii dificili

Comunicarea cu oamenii dificili
-10%
Preț: 33,30 RON
37,00 RON (-10%)
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 303
Format: 13x20

DESCRIERE

Comunicarea cu oamenii dificili - Roberta Cava …lucrarea de fata, Comunicarea cu oamenii dificili este scrisă în beneficiul oricărei persoane care se confruntă cu astfel de situaţii. Cartea oferă tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalţi, reducerea stresului şi a anxietăţii şi creşterea încrederii şi entuziasmului în toate relaţiile profesionale. Veţi experimenta un sentiment de împlinire când veţi trata situaţiile dificile cu bine. Şeful, colegii şi angajaţii vor avea încredere în dumneavoastră, vă vor admira şi se vor gândi de două ori înainte să vă jignească, fiind mai deschişi în a vă satisface dorinţele. Sunt furioşi, agresivi, nerăbdători, nepoliticoşi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu să comunicăm. Comportamentul lor este supărător, interacţiunea cu ei este obositoare. Ne sunt şefi, subordonaţi, prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli, nu-i putem schimba. Ce-i de făcut? …………………………… Fragment din carte Ce simt oamenii pozitivi Oamenii care, în general, adoptă un comportament pozitiv se simt: Optimişti Abordează orice îndatorire sau idee nouă cu o atitudine pozitivă, şi nu negativă. Calmi Sunt împăcaţi cu sine şi cu ceilalţi. Entuziaşti Işi îndeplinesc sarcinile cu entuziasm şi consideră că vor reuşi. Mândri Fac ceea ce au de făcut fără a fura idei de la alţii sau fără a se folosi de ceilalţi. Îşi asumă pe deplin răspunderea pentru ceea ce realizează. Cinstiţi Atunci când promit că vor face ceva, se ţin de cuvânt, aşadar, ceilalţi au încredere în ei. Direcţi Nu-i manipulează pe ceilalţi ca să obţină ceea ce vor. Negociază deschis şi de obicei reuşesc în ceea ce întreprind. Încrezători Işi asumă riscuri, dar îşi cunosc limitele. Ştiu că greşeala este omenească şi sunt pregătiţi să înveţe din propriile greşeli. Satisfăcuţi Ştiu încotro se îndreaptă şi cum pot ajunge acolo, aşa că de obicei îşi ating scopurile. Stăpâni pe situaţie Rareori au schimbări de dispoziţie, care să le afecteze comunicarea cu ceilalţi. Capabili să-şi recunoasă sentimentele Sunt în măsură să le spună celorlalţi cum îi poate afecta un comportament nepotrivit. Respectuoşi Recunosc faptul că ceilalţi au drepturile şi nevoile lor, la fel ca şi ei. Energici Energia lor este dirijată către îndeplinirea propriilor scopuri. Aceşti oameni simt că ei sunt în regulă, precum şi ceilalţi oameni cu care intră în legătură. …………………………… CUPRINS Introducere 1. Să înţelegem comportamentul uman şi efectele lui Sunteţi controlat de stările dvs. de spirit? Şase stiluri de comportament Cum abordăm rezolvarea conflictelor Metoda de a câştiga într-un conflict Îngăduiţi-vă să nu fiţi de acord A fi constructiv Ce fel de persoană sunteţi? Cum să colaboraţi cu un alt tip de personalitate Introvertit, extravertit, tipuri de personalitate Stilurile de comportament şi efectele lor 2. Cum să ne purtăm cu cei care ne manipulează Manipularea pasivă Manipularea pasiv-rezistentă Manipularea indirect agresivă Manipularea agresivă Manipularea pasiv-agresivă Alte tipuri de manipulare 3. Aptitudini fundamentale de comunicare Parafrazarea Limbajul simţurilor Feedbackul Ascultarea Vorbirea 4. Cum să ne purtăm cu clienţii dificili Principii şi tehnici generale Situaţii speciale Alte tipuri de probleme 5. Cum să ne purtăm cu superiorii dificili Lipsa de motivaţie Superiorul agresiv Superiori lipsiţi de aptitudini de conducere Subtila artă de a te lăsa condus 6. Cum să ne purtăm cu colegii dificili Comportamentul neprofesional Comportamentul agresiv Conflicte de personalitate Prezidarea eficientă a şedinţelor 7. Cum să ne purtăm cu subordonaţii dificili Să înţelegem rolul unui şef Foştii colegi ai şefului Repartizarea sarcinilor Motivarea angajaţilor Corectarea sau disciplinarea angajaţilor Cum să abordăm comportamentul neproductiv Abordarea conflictelor de personalitate Abordarea oamenilor sensibili Abordarea ofenselor rasiale şi etnice Abordarea prejudecăţilor legate de femeile aflate în posturi de conducere Alte probleme cu care se confruntă şefii Concluzie Sunteţi pregătit pentru reuşită? Mulţumiri Autor: Roberta Cava

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0312 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.