Cum sa ne pastram clientii - Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientilor

Preț: 34,90 RON
Disponibilitate: în stoc - in stoc
Autor: Glen Urban
ISBN: 973-571-789-6
Editura: All
Anul publicării: 2011
Pagini: 248
Format: 16,5x23,5
Categoria: Management, marketing
DESCRIERE
....''Cum sa ne pastram clientii - Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientilor''
In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente.
Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.
Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc.
A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor.
Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.
Autor: Glen Urban
In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente.
Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.
Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc.
A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor.
Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.
Autor: Glen Urban
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 33,00 RON
- 90,00 RONPRP: 100,00 RON
- 64,80 RONPRP: 72,00 RON
RECENZII