Cum schimbarea aduce succesul - Dale Carnegie

Cum schimbarea aduce succesul - Dale Carnegie
Preț: 42,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-44-0551-7
Editura:
Anul publicării: 2020
Pagini: 272
Format: 14x20

DESCRIERE

Cum schimbarea aduce succesul - Dale Carnegie

 
... oamenii de succes sunt permanent instigaţi să răzbată. Nu au nevoie de motivaţie externă, cum ar fi o recompensă imediată, pentru a se mobiliza. Devin atât de entuziaşti în legătură cu munca lor, încât abia aşteaptă dimineţile şi nu le place să se oprească la finalul zilei de lucru. Energia lor pare nelimitată.
 
Când apar probleme, nu se simt descurajaţi. Problema devine cu adevărat doar un impuls suplimentar care îi stârneşte şi mai mult. În decursul zborului fără oprire în jurul planetei a sondei spaţiale Voyager, designerul Burt Ruton, precum şi piloţii Dick Ruton şi Jeanna Yeager s‑au confruntat cu refuzul şi eşecul, dar entuziasmul şi angajamentul faţă de proiect i‑au ajutat să depăşească problemele şi au generat energie nouă care să‑i conducă spre succes.
 
Primul pas în a ne mobiliza este să avem un scop clar pentru care lucrăm. Ne trebuie planuri precise pentru a atinge acest scop. Nimic important nu se realizează fără un plan clar de acţiune, urmat sistematic în fiecare zi.
 
Altminteri, cum putem spera la succes sau cum ştim când am atins succesul, dacă natura realizării – scopul – nu a fost niciodată determinată?...
 
.........
 
... obişnuieşte‑te să cataloghezi fiecare idee, concept sau gând pe care le observi sau pe care le trăieşti şi care pot avea utilitate practică, iar apoi porneşte de la aceste idei şi foloseşte‑le pentru a face planuri noi.
 
În ziua de azi, cei mai mulţi dintre noi fac asta folosind aplicaţii specifice pe Blackberry, iPad sau dispozi-tive similare. Totuşi, unii se simt mai confortabil să le noteze într‑un banal carneţel de buzunar.
 
Când apare o problemă sau ne confruntăm cu o situaţie nouă, consultăm notiţele şi reaşezăm aceste cunoştinţe în combinaţii noi, găsim metode de a le adapta sau idei nou‑nouţe care să ne ajute să rezol-văm situaţia.
 
Barry, un tehnician de nivel mediu din compania sa, avea deseori idei bune (ba uneori chiar strălucite), dar niciodată nu parcurgea paşii pentru a le implementa sau a le propune şefilor lui.
 
Ca urmare, nu a fost niciodată promovat. Era perceput drept un angajat mediocru, care îşi făcea treaba bine, dar nu grozav. Dacă Barry şi‑ar fi transformat visul în acţiune, poate că ar fi ajuns departe în carieră...
 
 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0342 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.