Industria publicitatii. O abordare organizationala (Cristina Leovaridis)
Preț: 39,00 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Cristina Leovaridis
Editura: Universitara
Anul publicării: 2018
Pagini: 454
Format: 17x24
Categoria: Economie-Statistica
DESCRIERE
Industria publicitatii. O abordare organizationala (Cristina Leovaridis)
Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-si sa identifice in ce masura agentiile de publicitate – ca organizatii intensiv-cognitive, in care principala resursa o constituie angajatii si competentele detinute de acestia, esentiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri continute in reclame) – practica un management democrat, fundamentat pe o cultura organizationala ce are in prim plan omul si prin urmare promoveaza valori menite sa ofere satisfactii in munca angajatilor-experti (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, initiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adreseaza studentilor si specialistilor (cercetatori, profesori, dar si manageri) din domeniul publicitatii, comunicarii, dar si din domeniul sociologiei organizatiilor si al resurselor umane.
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 39,48 RON42,00 RON (-6%)
- 30,55 RON32,50 RON (-6%)
- 69,00 RON
Promo
-Asistenţă online
-Suntem deconectați |
RECENZII