Invatam impartasind. Ghid de experiențe scrise de și pentru specialiștii L&D - Gabriela Hum

Invatam impartasind. Ghid de experiențe scrise de și pentru specialiștii L&D - Gabriela Hum
-10%
Preț: 44,10 RON
49,00 RON (-10%)
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-40-1012-4
Editura:
Anul publicării: 2021
Pagini: 348
Format: 14x21
Categoria: Psihologie

DESCRIERE

Invatam impartasind. Ghid de experiențe scrise de și pentru specialiștii L&D - Gabriela Hum

 
Lucruri pe care să le am in vedere:

Dacă eşti un profesionist L&D în organizaţia în care lucrezi, e bine să ai în vedere, înainte de a începe să lucrezi la strategia departamentului, întrebările de mai jos.

1.    De ce există departamentul de L&D în organizaţia în care lucrez? Sau de ce există rolul de L&D specialist în organizaţie?
Află în primul rând motivul pentru care departamentul sau rolul de L&D există în organizaţia din care faci parte. Cum a pornit acest rol/acest departament şi unde se doreşte să aducă impact? Care e viziunea top-managementului asupra L&D?

2.    Care e situaţia actuală şi unde vrei să ajungi?
Fă o evaluare a situaţiei prezente:
• Cum e organizată învăţarea la nivelul companiei?
• Exista un sistem centralizat sau fiecare departament isi alege oportunităţile de învăţare si furnizorii?
•    De ce vrei să produci o schimbare? Ce consideri că nu merge bine la situaţia prezentă?
•    Cum va arăta aria de L&D după ce începi să pui în practică strategia ta?
 
3.    Care sunt punctele forte ale departamentului de L&D şi unde ai nevoie de suport?
In ce zone există competente interne şi în ce zone vei avea nevoie de ajutor extern?
 
...
 
CUPRINS:
 
Prefață — Dragoș Iliescu


Capitolul I — Despre L&D ca partener de business
1. 1 L&D — Viziune, valori și misiune în companie —Ilinca Elena Coroian
1. 2 Organizațiile care învață — Zamfira Stan
1. 3 Buy‑in: Ce și pentru Cine? — George Gavrilovici
1. 4 Cum alegem furnizorii și cum îi imersăm în organizație? — Magda Tóth‑Ráduly, Mónika Pál

Capitolul II — Designul, un program de învățare
2. 1 Analiza de nevoi și evaluarea nevoilor de training — Gabriela Hum
2. 2 Setarea de obiective comportamentale — Ileana Fritea
2. 3 Designul de training — Răzvan Goga
2. 4 Pregătirea programului de training — Ovidiu Damian
2. 5 Învățarea experiențială și trainingul experiențial — Sergiu Maxim

Capitolul III — Livrarea trainingului la sală
3. 1 Structura unui training — Sabina Pop, Szerena Nagy, Ovidiu Damian
3. 2 Stiluri de învățare și tehnici de livrare — Gabriela Hum
3. 3 Dinamica de grup — roluri în grup și situații dificile în training — Ramona Teodora Pop
3. 4 Facilitarea vizuală — Răzvan Goga

Capitolul IV — Învățarea după livrarea trainingului
4. 1 Procesul de evaluare a trainingului — Dragoș Stoian, Gabriela Hum
4. 2 Transferul în practică — Iulia Pop

Capitolul V — Posibilități și perspective în L&D
5. 1 Planuri de carieră în domeniul L&D — Andreea Trif
5. 2 L&D încotro? — Codruța Burda
5. 3 Învățarea virtuală — Sergiu Maxim
5. 4 Șocul viitorului — Sergiu Maxim
5. 5 În loc de concluzii —Cum se pregătește un trainer — Călin Grigorovici

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Cărți noi - Psihologie

Created in 0.0359 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.