Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților - Leena Rinne, Sandy Rogers

Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților - Leena Rinne, Sandy Rogers
-10%
Preț: 40,41 RON
44,90 RON (-10%)
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-587-538-8
Editura:
Anul publicării: 2019
Pagini: 190
Format: 17x24

DESCRIERE

Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților - Leena Rinne, Sandy Rogers
 
Oare comportamentul vostru câștigă loialitatea totală a clienților voștri?
Dar comportamentul celor din echipa voastră?
 
Fred Reichheld, membru al Bain & Company și expert global în loialitatea clienților, a adus argumente convingătoare pentru loialitate și pentru impactul acesteia asupra extinderii și profitului afaceii.
 
Propria noastră contribuție la acest subiect vine din examinarea principiilor specifice care stau la baza loialității și o impulsionează, permițând cititorului să descifreze codul devotamentului clienților. Aceste principii sunt atemporale și universale.
 
Pe parcursul acestei lucrări vom sublinia modul în care Mentalitatea de Lider în Loialitate (Partea întâi) este exprimată prin interacțiunea sinergică a Celor Trei Principii Esențiale ale Loialității (Partea a doua, Partea a treia și Partea a patra).
 
Această interacțiune reprezintă scânteia care aprinde loialitatea totală între voi, colegii și clienții voștri. Dar, pentru a aprecia cu adevărat cele Trei Principii Esențiale ale Loialității, trebuie mai întâi să adoptați mentalitatea care le ajută să se dezvolte...
 
CUPRINS:
 

Cuvant-inainte... 1

Cuvantul autorilor... 5

Partea intai - Bazele loialitatii totale

Introducere. Loialitatea totala este generata de oameni... 9

Capitolul 1. Mentalitatea de lider in loialitate... 15

Partea a doua - Principiul empatiei

Capitolul 2. Nevoia de empatie... 35

Capitolul 3. Stabiliti legaturi umane autentice... 47

Capitolul 4. Ascultati-i pe ceilalti, pentru a le afla povestea ascunsa... 61

Partea a treia - Principiul responsabilitatii... 75

Capitolul 5. Nevoia de responsabilitate... 77

Capitolul 6. Descoperiti ce trebuie facut cu adevarat... 89

Capitolul 7. Mentinerea legaturii cu clientii, pentru intarirea

 relatiei cu ei... 101

Partea a patra - Principiul generozitatii

Capitolul 8. Nevoia de generozitate... 117

Capitolul 9. Impartasiti-va deschis cunostintele... 131

Capitolul 10. Surprindeti-i pe ceilalti, oferindu-le bonusuri neasteptate... 143

Partea a cincea - Punerea in practica a loialitatii totale

Capitolul 11. Mostenirea voastra ca lideri in loialitate... 157

Capitolul 12. Sustinerea loialitatii totale in echipe si organizatii... 163

Note... 173

Despre autori... 181

 
 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0349 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.