Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)

Autor: Avia Carmen Morar
Editura: Rovimed
Anul publicării: 2018
Pagini: 160
Format: 16x23
Categoria: Management, marketing
Preț: 20,00 RON
Disponibilitate: în stoc
DESCRIERE
Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
CUPRINS:
INTRODUCERE
CAPITOLUL 1. MARKETINGUL ECOLOGIC - UN ALT TIP DE MARKETING
1. 1. Argumente pentru care marketingul ecologic este un alt tip de marketing
1. 2. Puncte de vedere in definirea conceptului de marketing ecologic
1. 3. Functiile marketingului si marketingului ecologic
CAPITOLUL 2. MIXUL DE MARKETING SI MARKETING ECOLOGIC
2. 1. Aspecte generale privind mixul de marketing si marketing ecologic
2. 2. Conceptul de mixul de marketing si marketing ecologic
CAPITOLUL 3. PRODUSUL COMPONENTA A MIXULUI DE MARKETING ECOLOGIC
3. 1. Considerente generale privind conceptul de produs ecologic, ambalaj si eticheta ecologica
3. 2. Abordarea ciclului de viata al produsului ecologic pe baza conceptului ”de la leagan la mormant”
3. 3. Linia de demarcatie intre produsul alimentar natural si cel ecologic
3. 4. Cercetarea-dezvoltarea de produse ecologice
3. 5. Produsul ecologic – strategii de proiectare ecologica
3. 6. Ambalajul si eticheta - atribute ale produsului ecologic: 3. 6. 1. Ambalajul ecologic – "vanzatorul tacut” si optica de "green marketing” 3. 6. 2. Eticheta ecologica 3. 6. 2. 1. Eticheta ecologica versus eticheta de mediu 3. 6. 2. 2. Eco-etichetarea de tip I 3. 6. 2. 3. Eco-etichetarea de tip II 3. 6. 2. 4. Eco-etichetarea de tip III 3. 6. 3. Eticheta ecologica europeana 3. 6. 4. Etichetarea produselor alimentare ecologice in Romania
3. 7. Strategii de produs din perspectiva ecologica
CAPITOLUL 4. PRETUL ECOLOGIC ELEMENT CU ROL IMPORTANT IN POLITICA DE MARKETING ECOLOGIC
4. 1. Pretul ecologic versus pretul "traditional”
4. 2. Factori de influenta in decizia de stabilire a pretului ecologic
4. 3. Strategii de pret ecologic
CAPITOLUL 5. PLASAREA (DISTRIBUTIA) ECOLOGICA
5. 1. Conceptul de canal de distributie si distributie ecologica
5. 2. Tendinte in activitatea de distributie cu rol important in mixul de marketing ecologic
5. 3. Canale de distributie a produselor ecologice 5. 3. 2. Logistica sau distributia fizica ecologica 5. 3. 3. Gestionarea relatiilor interne in canalul de distributie 5. 3. 4. Puncte de desfacere a produselor ecologice 5. 3. 5. Merchandisingul produselor ecologice
CAPITOLUL 6. COMUNICAREA SAU PROMOVAREA ECOLOGICA DE MARKETING
6. 1. Caracteristicile comunicarii sau promovarii ecologice de marketing
6. 2. Instrumente de comunicare sau promovare ecologica
6. 3. Importanta instrumentelor mixului promotional si strategiile utilizate in procesul de comunicare-promovare ecologica
BIBLIOGRAFIE
INTRODUCERE
CAPITOLUL 1. MARKETINGUL ECOLOGIC - UN ALT TIP DE MARKETING
1. 1. Argumente pentru care marketingul ecologic este un alt tip de marketing
1. 2. Puncte de vedere in definirea conceptului de marketing ecologic
1. 3. Functiile marketingului si marketingului ecologic
CAPITOLUL 2. MIXUL DE MARKETING SI MARKETING ECOLOGIC
2. 1. Aspecte generale privind mixul de marketing si marketing ecologic
2. 2. Conceptul de mixul de marketing si marketing ecologic
CAPITOLUL 3. PRODUSUL COMPONENTA A MIXULUI DE MARKETING ECOLOGIC
3. 1. Considerente generale privind conceptul de produs ecologic, ambalaj si eticheta ecologica
3. 2. Abordarea ciclului de viata al produsului ecologic pe baza conceptului ”de la leagan la mormant”
3. 3. Linia de demarcatie intre produsul alimentar natural si cel ecologic
3. 4. Cercetarea-dezvoltarea de produse ecologice
3. 5. Produsul ecologic – strategii de proiectare ecologica
3. 6. Ambalajul si eticheta - atribute ale produsului ecologic: 3. 6. 1. Ambalajul ecologic – "vanzatorul tacut” si optica de "green marketing” 3. 6. 2. Eticheta ecologica 3. 6. 2. 1. Eticheta ecologica versus eticheta de mediu 3. 6. 2. 2. Eco-etichetarea de tip I 3. 6. 2. 3. Eco-etichetarea de tip II 3. 6. 2. 4. Eco-etichetarea de tip III 3. 6. 3. Eticheta ecologica europeana 3. 6. 4. Etichetarea produselor alimentare ecologice in Romania
3. 7. Strategii de produs din perspectiva ecologica
CAPITOLUL 4. PRETUL ECOLOGIC ELEMENT CU ROL IMPORTANT IN POLITICA DE MARKETING ECOLOGIC
4. 1. Pretul ecologic versus pretul "traditional”
4. 2. Factori de influenta in decizia de stabilire a pretului ecologic
4. 3. Strategii de pret ecologic
CAPITOLUL 5. PLASAREA (DISTRIBUTIA) ECOLOGICA
5. 1. Conceptul de canal de distributie si distributie ecologica
5. 2. Tendinte in activitatea de distributie cu rol important in mixul de marketing ecologic
5. 3. Canale de distributie a produselor ecologice 5. 3. 2. Logistica sau distributia fizica ecologica 5. 3. 3. Gestionarea relatiilor interne in canalul de distributie 5. 3. 4. Puncte de desfacere a produselor ecologice 5. 3. 5. Merchandisingul produselor ecologice
CAPITOLUL 6. COMUNICAREA SAU PROMOVAREA ECOLOGICA DE MARKETING
6. 1. Caracteristicile comunicarii sau promovarii ecologice de marketing
6. 2. Instrumente de comunicare sau promovare ecologica
6. 3. Importanta instrumentelor mixului promotional si strategiile utilizate in procesul de comunicare-promovare ecologica
BIBLIOGRAFIE
Categorii
-Edituri
-Top
-Promoţii
-- 31,50 RON35,00 RON (-10%)
- 23,40 RON26,00 RON (-10%)
- 31,50 RON35,00 RON (-10%)
Promo
-Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-Promo
-Asistenţă online
-![]() |
Suntem deconectați |
REVIEW-URI