?
*
1 2 3 4 5
?
*
?

...''Pergamentul secret - Cinci tehnici initiatice tibetane'' Lucrarea de fata este al patrulea volum din serie este o revelatie bulversanta, care ne arata ca Radu Cinamar are inca multi asi ascunsi in maneca obscura a serviciilor secrete. Dupa o absenta editoriala indelungata, scriitorul ne prezinta o succesiune uimitoare de elemente biografice, care include modificari spectaculoase la nivelul Departamentului Zero, colaborarea cu Pentagonul intr-o misiune foarte importanta in Antarctica, ”cheia” Pergamentului Secret si mai ales esenta dezvaluirilor pe care Cezar Brad le face cu privire la una dintre cele mai controversate descoperiri din muntii Carpati, in anii 90. O mina de informatii care nu trebuie ignorata... …în general, omul rezonează cu aspectele din lumea care îl înconjoară, cu stresul, cu tensiunea, cu închistarea, răutatea, intoleranţa şi, pe un asemenea fond, chiar dacă în afara lui există frumuseţe şi bunătate, bucurie sau dragoste, el devine opac la ele şi spune că aşa ceva nu există. Unghiurile noastre de vedere diferă de cele ale altora; modul nostru de a rezolva o situaţie este diferit de al altora. Toate acestea ne arată că oamenii se confruntă aproape mereu cu tot felul de probleme sau crize existenţiale. Ce conduce de fapt la această situaţie adeseori dramatică? Răspunsul este simplu şi el constă chiar în esenţa acestei strofe: omul îşi făureşte singur universul în care trăieşte, după modul în care îl priveşte, îl interpretează, îl respectă, îi acordă atenţie. Prin evoluţia spirituală pe care omul o realizează utilizând anumite metode sau tehnici iniţiatice, el poate să scoată din starea de latenţă focarele energetice care există în microcosmosul fiinţei lui. Aceasta determină ca, în timp, să poată dobândi puteri colosale prin... CUPRINS: CAPITOLUL 1 REMOTE VIEWING - EVOLUŢIE ÎN SUA... 7 CAPITOLUL 2 MISIUNE IMPORTANTĂ... 57 CAPITOLUL 3 PERGAMENTUL SECRET - CINCI TEHNICI INIŢIATICE TIBETANE... 90 CAPITOLUL 4 "PUNCT FIERBINTE" ÎN ANTARCTICA... 130 CAPITOLUL 5 MASIVUL ŞUREANU... 155 Autor: Radu Cinamar

Created in 0.0362 sec