Povesti cu lipici - Kindra Hall

Preț: 48,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Anul publicării: 2024
Pagini: 320
Format: 13x20

DESCRIERE

Povesti cu lipici - Kindra Hall

 
Decalajele din afaceri și punțile care le elimină (și nu le elimină)
Cea mai mică distanță dintre adevăr și o ființă umană este o poveste.
- ANTHONY DE MELLO

Cel mai drăgut băiat din liceu era Andy K. Ca să fiu sinceră, fusese cel mai drăgut băiat încă din clasa a treia. Nimeni nu stia exact de ce. Poate pentru că era născut în luna mai, însă părintii lui au asteptat până toamna următoare ca să îl ducă la scoală, asa că era cel mai mare dintre noi. Sau poate pentru că era un sportiv uimitor. Sau, pur si simplu, pentru că părea usor indiferent fată de tot ce îl înconjura.

Indiferent care ar fi fost motivul, asta a însemnat că în după-amiaza de toamnă din clasa a noua, când Andy s-a oferit să împartă cu mine o doză de suc de struguri Welch, soarta mea din liceu a fost pecetluită. Andy mă considera drăgută, ceea ce însemna că toată lumea trebuia să gândească la fel.
Asta se întâmpla în 1994. Asa se măsura acceptarea socială, prin lucrurile pe care le împărteai cu ceilalti.
 
Pandantivele prieteniei în formă de inimă, împărtite în două, doze de suc si un alt lucru remarcabil: pachetele de gumă Extra.
Imi aduc aminte că nu plecam niciodată de acasă fără un pachet de gumă Extra de culoare verde-neon (30 de lame ambalate separat în folie si legate laolaltă cu o fâsie de hârtie albă). Puteai să scoti lamele de gumă una câte una din pachet, lăsând o vagă urmă a locului în care se aflase fiecare dintre ele. Erau perfecte pentru a fi împărtite cu prietenii si cu băietii care nu erau neapărat de nasul tău. Fiecare pachet gol era un simbol al monedei sociale.
 
CUPRINS:
 
Introducere: Slovenia, JFK și povestea care mi-a răpit soțul    9
 
Partea întâi. Puterea îrezîstîbîlă a storytellingului
1.    Decalajele din afaceri si puntile care le elimină
(si nu le elimină)    21
2.    A fost odată ca niciodată un creier    41
3.    Ce anume face ca o poveste să fie excelentă    55
 
Partea a doua. Cele patru povesti esentiale
4. Povestea valorii    87
5. Povestea fondatorului    121
6. Povestea scopului    161
7. Povestea clientului    193
 
Partea a treia. Creează-ti povestea
8. Găseste-ti povestea    219
9. Cum să compui o poveste    243
10. Cum să spui o poveste    265
Concluzie    279
Anexă    287
Mulțumiri    289
Note    293
Despre autoare    301

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0437 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.