Radarul vaneaza Ozn-uri — Radarul, un martor incomd in Dosarul OZN

Radarul vaneaza Ozn-uri — Radarul, un martor incomd in Dosarul OZN
Preț: 35,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 973-7634-38-2
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 342
Format: 13x20

DESCRIERE

....''Radarul Vaneaza Ozn-uri . Radarul, un martor incomd in Dosaru OZN'' Radarul Vaneaza Ozn-uri . Radarul, un martor incomod in Dosarul OZN. Teorii si cercetari nonconventionale volumul 13 - Legatura oficiala cu extraterestrii exista din secolul IX - Veti afla ca traim intr-o realitate creata si controlata de extraterestrii - Copiii superdotati sunt pregatiti ca ambasadori pentru contactul cu extraterestrii - File ultrasecrete din Dosarul OZN sovietic - Dosarul secret ,,Radar - OZN'' romanesc - Veti afla legaturi incredibile despre spionajul radioelectronic de ieri, de azi si... extraterestrii! - Rusii au dobandit OZN -uri dar si zeci de avioane cu ... sute de pasageri la bord!!! - De ce ni se ascunde ca planeta Marte este locuita de o civilizatie avansata - Istoria secreta a radarului sau ce va pregatesc radarele climatice - SCOMAR- UL sau Mini HAARP-ul de la Capul Midia - Dar toate acestea numai daca cititi cartea! General doctor Emil Strainu este cercetator militar, specializat în radare, arme geofizice, climatologice si fenomenul OZN. Membru fondator ASFAN, a publicat numeroase carti, articole si a participat la realizarea unui mare numar de emisiuni televizate. Printre cartile sale cu tematica OZN mentionam: OZN Universuri paralele, Editura UMC, 1994 OZN in arhivele militare secrete (co-autor) Editura Majadahonda, 1999; Men In Black - Politia extraterestra, editura Z 2000, 1999; Serviciile secrete si fenomenul OZN, Ed. Z 2000; Cu Ion Tugui, Apocalipsa 2000, Ed. Z 2000, 2000; ………………………………… Fragment din carte DESCRIEREA OBSERVAŢIEI DE CĂTRE MARTORI La 4 noiembrie, 10 h 45, timpul local, ambii martori erau de serviciu, singuri, în turnul de control de la baza Forţelor Aeriene din Kirtland, New Mexico; acest turn are o înălţime de peste 100 de picioare. Unul dintre controlori a privit în sus ca să verifice condiţiile de nebulozitate şi a observat o lumină albă deplasându-se către est cu 150-200 mile pe oră, la o înălţime de aproximativ 1.500 de picioare, pe Victor 12, un culoar aerian de joasă înălţime. Martorul a telefonat atunci staţiei radar şi i-a cerut să identifice obiectul. Operatorul radar a raportat că obiectul se afla la aproximativ 90° azimut faţă de observator; el a dispărut la 180° azimut faţă de observatorul din turn. Obiectul a trecut oblic pe deasupra capătului estic al pistei 26, în direcţia sud-vest, şi a intrat într-un picaj abrupt. Unul dintre martori a încercat să intre în legătură radio cu ceea ce credea că este un avion necunoscut, care nu ştia pe ce pistă să aterizeze. Un Logair C-46 tocmai ceruse instrucţiuni pentru aterizare. Obiectul a fost observat apoi cu binoclul şi părea să aibă "forma unui automobil în poziţie verticală". înălţimea lui a fost apreciată la 15-18 picioare. ...în partea de jos a obiectului se vedea o lumină albă. Obiectul şi-a micşorat viteza cam la 50 de mile pe oră şi a dispărut după un gard în "Drumheat", o zonă interzisă, puternic luminată de reflectoare, care se află cam la o jumătate de milă de turnul de control. Apoi a reapărut, îndreptându-se către est, şi unul dintre martori i-a trimis o lumină verde din turn, socotind că ar putea fi un elicopter în pericol. In acel moment, obiectul era la o înălţime de 200-300 picioare; a virat în direcţia sud-est, s-a înălţat brusc cu o viteză ascensională evaluată la 4.500 picioare pe minut şi a dispărut. Martorul a declarat că obiectul se înălţa ca un "avion cu reacţie", mai rapid decât orice elicopter. (Viteza ascensională este cea estimată de martor.) ………………………………… Ce este un OZN? După ufologul american J. Allen Hynek, un Obiect Zburător Neidentificat se poate defini ca o observaţie vizuală sau radar, în spaţiul cosmic, în atmosferă, la suprafaţa uscatului sau a mării, care a fost satisfăcător descrisă şi rămâne inexplicabilă prin mijloace convenţionale, chiar şi după ce a fost examinată de persoane competente. …………………………… CUPRINS: Prefaţă Partea I Scurtă istorie a radarului Partea a II-a OZN, file de istorie Partea a III-a Radarul, un martor incomod în dosarul OZN Partea a IV-a Senzaţionalul jurnal de observaţii ştiinţifice ale lui Frank Edwards Anexe Anexa 1 - Radarul şi... alarmele false Anexa 2 - Tehnologia Stealth, o sfidare pentru radar Anexa 3 - Vânătorul de... radare! Anexa 4 - Programul Skyhook Anexa 5 - Ţinte aeriene cu geometrie variabilă Anexa 6 - Când rachetele doboară "îngeri negri" Anexa 7 - Spionajul radioelectronic pe mări şi oceane Anexa 8 - Avioane robot telecomandate Anexa 9 - Operaţiunea Golf II - cea mai fantastică operaţiune de spionaj a secolului al XX-lea Anexa 10 - Sistemele mobile de rachete antiaeriene dirijate S-300 V şi S-400 produse de Federaţia Rusă Anexa 11 - Rapoarte OZN radar-vizuale, după J. Allen Hynek Anexa 12 - Staţii de radiolocaţie Anexa 13 - Dosare secrete: Doborârea uni avion de linie considerat spion Anexa 14 - Archangel 12, un avion conceput în secret în interiorul Bazei Area 51 Anexa 15 - OSN, pe mări şi pe oceane Anexa 16 - O nouă sursă de interferenţe HF la orizont Anexa 17 - Anul 1983, anul în care am "ratat" sfârşitul lumii - Apocalipsa Anexa 18 - Remember ASFAN Anexa 19 - Un interviu cel puţin ciudat cu Alfred Lambremont Webre Anexa 20 - Navete spaţiale Anexa 21 - Dezinformarea radioelectronică... şi nu numai! Anexa 22 - Războiul radioelectronic în Golful Persic Anexa 23 - NORAD, North American Aerospace Defense Command Anexa 24 - Project disclojure - Proiectul Dezvăluirea şi rasele de extraterestri Anexa 25 - Unele baze şi alte terenuri militare implicate în operaţiuni spaţiale legate de fenomenul OZN şi "relaţia cu extraterestrii" Autor: Emil Strainu

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0325 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.