Regulile de aur ale lui Napoleon Hill

Regulile de aur ale lui Napoleon Hill
Preț: 35,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 606-588-452-6
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 256
Format: 13x20

DESCRIERE

Regulile de aur ale lui Napoleon Hill. Scrierile pierdute - Napoleon Hill …autorul volumului de fata, Napoleon Hill i-a îndemnat în permanenţă pe oameni, prin scrierile şi acţiunile sale, să devină cât mai buni cu putinţă. El este primul şi cel mai faimos autor de cărţi motivaţionale, iar autorii renumiţi din zilele noastre care au scris cărţi din acelaşi domeniu îi datorează enorm lui Hill, atât în ceea ce priveşte valoarea, cât şi eficienţa multora dintre ideile lor. Volumul de faţă cuprinde articolele redactate de Napoleon Hill între 1919 şi 1923, care au marcat începutul carierei sale de autor motivaţional. Adunate pentru prima oară într-o carte, aceste scrieri vădesc un spirit admirabil în înţelepciunea sa, ale cărui opinii sunt la fel de întemeiate şi astăzi ca acum aproape un secol. Pornind de la o serie de interviuri luate de Hill unor personalităţi marcante din vremea lui, precum Carnegie, Ford şi Edison, articolele cuprinse aici vizează şi propun modalităţi testate — şi deci eficiente — prin care orice om obişnuit poate atinge succesul. Inteligente şi elocvente, scrierile din cartea de faţă se remarcă printr-un evident fond motivaţional şi promovează perspective care continuă să fie actuale, pornind de la teme precum: capacitatea de sugestie, consolidarea încrederii în sine, legea atracţiei, persuasiune versus forţă — care sunt deja cunoscute publicului cititor al lui Hill. Noii autori de cărţi motivaţionale au adaptat şi readaptat ideile acestuia, însă sursa originală este, fără doar şi poate, preferabilă oricărei alteia. Pentru că, aşa cum s-a spus în repetate rânduri, viziunea lui Hill este capabilă să schimbe vieţi! 12 lecţii celebre despre succes Napoleon Hill (1883–1970) a fost un celebru autor american de cărţi de literatură motivaţională. A trecut de la jurnalistică la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie şi, evoluând rapid, a ajuns consilier pentru oameni de afaceri, lideri şi preşedinţi precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison, Henry Ford. Preocupările lui Hill au vizat convingerile personale ale individului şi rolul lor în atingerea succesului. Ca rezultat al cercetărilor întreprinse, în calitate de reporter, şi la imboldul lui Andrew Carnegie, autorul a formulat „filosofia împlinirii“, reluată în multe dintre cărţile sale, cu scopul de a dezvălui calea spre reuşită, formula prin care orice om se poate realiza atât în plan material, cât şi spiritual. Deşi concepute cu mult timp în urmă, ideile lui Napoleon Hill sunt, în continuare, fundamentale pentru domeniul dezvoltării personale. Cea mai celebră lucrare a lui Napoleon Hill este De la idee la bani, fiind, totodată, una dintre cele mai vândute cărţi din toate timpurile. Fragment din carte: …dorim să subliniem, în câteva cuvinte, cele două direcţii importante conturate până la acest moment. Prima: orice ţintă ori înclinaţie destinată să se transforme în ceva permanent trebuie sădită în mintea subiectului încă din prima etapă a copilăriei, prin intermediul principiului moştenirii sociale. O astfel de idee sădită în mintea cuiva devine parte integrantă a sistemului de valori propriu respectivei persoane, pe parcursul întregii vieţi, excepţie făcând acele situaţii în care intervin influenţe mai puternice, care desfiinţează ori anulează ideea sădită ini ţial. Acest principiu este numit moştenire socială, repre zentând mijlocul prin care sunt sădite şi dezvoltate calităţile principale ale unei persoane pe fondul tuturor impresiilor senzoriale cu care ia contact mintea într-un anumit mediu, graţie celor cinci simţuri şi independent de calităţile fizice moştenite de la părinţi. A doua: unul dintre cele mai importante principii ale psihologiei, în baza căruia funcţionează mintea umană, este tendinţa individului de a-şi dori ceea ce-i este inaccesibil, interzis sau greu de obţinut. În momentul în care ai plasat un obiect în afara sferei de accesibilitate a unei persoane, respectiva persoană va dezvolta o dorinţă instinctuală pentru obiectul în cauză. În momentul în care-i interzici cuiva să facă un anumit lucru, respectivul va dezvolta o dorinţă pronunţată pentru a-l face. Mintea umană manifestă aversiune faţă de orice înseamnă constrângere. Prin urmare, ca să poţi sădi cu succes o idee în mintea cuiva, trebuie să-i prezinţi respectivului acea idee în aşa manieră, încât el s-o considere atractivă şi s-o accepte neconstrâns. Toţi comercianţii de succes cunosc acest principiu şi se axează pe prezentarea avantajelor asociate cu propriile servicii, bunuri ori produse într-un mod care-i creează potenţialului cumpărător iluzia că ideea pe care şi-o formează acesta cu privire la respectiva ofertă este una proprie. ………………………… CUPRINS Prefaţă Introducere Capitolul 1 Moştenirea socială şi cea fizică Capitolul 2 Autosugestia Capitolul 3 Sugestia Capitolul 4 Legea acţiunii şi reacţiunii Capitolul 5 Puterea minţii Capitolul 6 Consolidarea încrederii în forţele proprii Capitolul 7 Mediu şi obişnuinţe Capitolul 8 Memoria Capitolul 9 Marc Antoniu a cucerit gloata romană prin sugestie Capitolul 10 Putere de convingere versusforţă Capitolul 11 Legea compensaţiei Capitolul 12 Regula de aur: secretul realizării depline Autor: Napoleon Hill

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0401 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.