Retelele de socializare explicate

Retelele de socializare explicate
Preț: 32,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Anul publicării: 2016
Pagini: 224
Format: 13x20
Categoria: Stiinte sociale

DESCRIERE

Retelele de socializare explicate. Descâlcirea celei mai neînțelese tendințe din lumea afacerilor: Mark W. Schaefer

 
... cu câţiva ani în urmă, lucram în calitate de consultant pentru o nouă iniţiativă de marketing a unei companii extrem de conservatoare şi cu progres lent.
 
Pe măsură ce am început să ne cunoaştem unii pe alţii, i-am întrebat pe oamenii din jurul mesei; „Dacă ne-am strânge aici peste un an de-acum încolo şi mi-aţi spune că iniţiativa noastră a avut un extraordinar succes, ce anume ar fi fost realizat?"
 
A vorbit unul dintre veteranii echipei: „Aş vrea să văd că ceva... orice... chiar s-a ÎNTÂMPLAT!"
 
Poate să pară o poveste tristă, dar nu vezi aceeaşi reticenţă faţă de schimbare în atât de multe companii?
 
Asta subliniază un punct foarte important: în lumea reală, uneori obiectivul afacerii e nevoie să fie SCHIMBAREA, înainte să poţi începe să înregistrezi beneficiile de afaceri cum ar fi direcţionarea potenţialilor clienţi sau vânzările.
 
De fapt, un simplu indicator al progresului e posibil să fie cel mai important obiectiv pe care ai putea să-l ai pentru un program timpuriu pe reţelele de socializare.
 
Vezi tu, pentru o companie lentă, cufundată în tranziţia digitală, bugetul, resursele şi un plan de acţiune nu vor garanta succesul atunci când cultura companiei nu susţine efortul.
 
Pentru a conduce o iniţiativă care, în cele din urma generează rezultate de afaceri, ai nevoie de un efort activ, susţinut şi consecvent.
 
La început, e importat să arătăm că ajungem la un nivel de activitate - că se întâmplă CEVA Acesta e motivul pentru care parametrii fără popularitate precum postările dintr-o săptămână, creşterea audienţei sau chiar numărul de „like"-uri pot fi absolut esenţiali pentru noile eforturi dintr-o companie conservatoare.
 
Simplul act de a progresa e posibil să fíe cel mai im portant obiectiv dintre toate şi un indicator important pentru lucrurile mai bune ce vor urma! Iată câteva exem ple de parametri simpli ce pot indica o creştere a nivelu rilor de activitate şi o cultură a companiei care se mişcă înl direcţia corectă:

Numărul de angajaţi care postează activ
Numărul de postări cu conţinut, pe lună
Volumul audienţei (Facebook, Twitter, YouTube etc.)
Numărul de menţiuni pe reţelele de socializare
Numărul de comentarii pe blog/Facebook
Numărul departamentelor participante
Traficul către reţelele de socializare
Măsurătorile binare, cum ar fi: „am creat o pagină de Facebook", un canal pe YouTube sau un blog
Am participat la training pe tema reţelelor de socializare?
Avem un atelier despre reţelele de socializare pentru directori?
 
............
 
CUPRINS:
 
Introducere: îmi acordaţi, vă rog, atenţia dumneavoastră? 
 
Sectiunea unu
Cele cinci strategii fundamentale ale reţelelor de socializare
 
Capitolul 1. Oamenii cumpără de la oameni    13
Capitolul 2. Teoria interacţiunilor mici    23
Capitolul 3. Mentalitatea proprie reţelelor de socializare    35
Capitolul 4. Ecosistemul informaţional    53
Capitolul 5. Conţinutul este catalizatorul    65
 
Sectiunea doi
Cele mai dificile cinci întrebări cu care te vei confrunta
 
Capitolul 6. Care este valoarea reţelelor de socializare şi cum o măsurăm? ‘    81
Capitolul 7. Suntem într-o piaţă de nişă. Chiar trebuie să folosim reţelele de socializare?    103
Capitolul 8. Cât ar trebui să cheltuim pentru marketingul pe reţelele de socializare?    133
Capitolul 9. Ce să facem cu aceste comentarii negative?    149
Capitolul 10. Avem resurse limitate. De unde să începem?    167
Capitolul 11. Un extraordinar studiu de caz cane le reuneşte pe toate 
 
Secţiunea a treia
Un abecedar al reţelelor de socializare
 
Bloguri
Podcasturi
Twitter
Facebook
Linked In
Pinterest
Google+
YouTube
SlideShare
Site-uri foto
 
 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Cărți noi - Stiinte sociale

Created in 0.0314 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.