Secretul succesului la birou

Preț: 29,90 RON
Disponibilitate: în stoc - in stoc
Autor: Bob Wall
ISBN: 973-724-288-4
Editura: All
Anul publicării: 2010
Pagini: 330
Format: 13x20
Categoria: Literatura motivationala
DESCRIERE
....''Secretul succesului la birou''
Elogiata de Soundview ca fiind „una dintre cele mai bune treizeci de carti ale anului in domeniul afacerilor", prima editie a cartii Secretul succesului la birou a stabilit standardul pentru gestionarea eficienta a conflictelor profesionale si dezvoltarea spiritului de echipa, explicand totodata cum trebuie sa procedam la serviciu pentru ca sa stabilim relatii colegiale nu numai cu prietenii, ci si cu dusmanii.
Desi a fi istet si priceput in ceea ce faci sunt doua elemente esentiale pentru atingerea succesului in afaceri, competentele emotionale sunt mult mai importante decat trainingul, IQ-ul si experienta tehnica in a determina cine obtine succes si cine esueaza in plan profesional.
Editia de fata, imbunatatita, ne propune:
-strategii-cheie de comunicare pentru extinderea sferei de influenta organizationala si cultivarea unei retele de relatii profesionale care poate fi angrenata in indeplinirea sarcinilor de serviciu,
-indrumari specifice pentru obtinerea de feedback de la colegi, subalterni si sefi, inclusiv exemple care ilustreaza ce sa spuneti, cum sa va comportati si cand sa treceti de la dialog la actiune,
-mai mult de treizeci de exercitii tematice, inclusiv exercitii despre EQ, plus numeroase studii de caz si instrumente de lucru care ilustreaza cum putem face fata situatiilor dificile sau disutiilor pe care nu le puteti evita.
Autor: Bob Wall
Elogiata de Soundview ca fiind „una dintre cele mai bune treizeci de carti ale anului in domeniul afacerilor", prima editie a cartii Secretul succesului la birou a stabilit standardul pentru gestionarea eficienta a conflictelor profesionale si dezvoltarea spiritului de echipa, explicand totodata cum trebuie sa procedam la serviciu pentru ca sa stabilim relatii colegiale nu numai cu prietenii, ci si cu dusmanii.
Desi a fi istet si priceput in ceea ce faci sunt doua elemente esentiale pentru atingerea succesului in afaceri, competentele emotionale sunt mult mai importante decat trainingul, IQ-ul si experienta tehnica in a determina cine obtine succes si cine esueaza in plan profesional.
Editia de fata, imbunatatita, ne propune:
-strategii-cheie de comunicare pentru extinderea sferei de influenta organizationala si cultivarea unei retele de relatii profesionale care poate fi angrenata in indeplinirea sarcinilor de serviciu,
-indrumari specifice pentru obtinerea de feedback de la colegi, subalterni si sefi, inclusiv exemple care ilustreaza ce sa spuneti, cum sa va comportati si cand sa treceti de la dialog la actiune,
-mai mult de treizeci de exercitii tematice, inclusiv exercitii despre EQ, plus numeroase studii de caz si instrumente de lucru care ilustreaza cum putem face fata situatiilor dificile sau disutiilor pe care nu le puteti evita.
Autor: Bob Wall
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 59,00 RON
- 47,43 RONPRP: 51,00 RON
- 39,48 RONPRP: 42,00 RON
RECENZII