Tehnologia Informatiei si a Comunicatiilor - Caiet pentru clasa a V-a

Tehnologia Informatiei si a Comunicatiilor - Caiet pentru clasa a V-a
ISBN: 973-7658-35-7
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 96
Format: 16,5x23,5
Categoria: Clasa a V-a
Preț: 18,00 RON
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Tehnologia Informatiei si a Comunicatiilor - Caiet pentru clasa a V-a - Carmen Minca, Alina Boca, Corina Ciobanu …caietul conţine 22 de lucrări de laborator, structurate corespunzător programei şcolare pentru Tehnologia Informaţiei şi a Comunicaţiilor, clasa a V-a (Competenţe cheie TIC în Curriculumul Şcolar, 2007-2013, CNEE). La finalul caietului de laborator sunt oferite indicaţii şi răspunsuri pentru toate aplicaţiile propuse. Din carte: Prezentul document conţine programa şcolară pentru disciplina Tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor, studiată în clasa a V-a, conform planului cadru în vigoare. Programa şcolară este parte componentă a curriculumului naţional. Aceasta reprezintă documentul şcolar de tip reglator – instrument de lucru al profesorului – care stabileşte, pentru fiecare disciplină, oferta educaţională care urmează să fie realizată în bugetul de timp alocat pentru un parcurs şcolar determinat, în conformitate cu statutul şi locul disciplinei în planulcadru de invăţământ. Programa şcolară pentru învăţământul gimnazial are următoarele componente: - notă de prezentare; - competenţe cheie europene vizate prin studiul disciplinei; - competenţe generale; - valori şi atitudini; - competenţe specifice şi conţinuturi; - sugestii metodologice. Nota de prezentare a programei şcolare descrie parcursul disciplinei de studiu, argumentează structura didactică adoptată şi sintetizează o serie de recomandări considerate semnificative din punct de vedere al finalităţilor studierii disciplinei respective. Competenţele cheie europene sunt stabilite la nivelul Uniunii Europene în vederea dezvoltării sistemelor educaţionale şi de formare profesională. Competenţele generale se definesc pentru fiecare disciplină de studiu şi au un grad ridicat de generalitate şi complexitate. Valorile şi atitudinile orientează dimensiunile axiologică şi afectiv-atitudinală aferente formării personalităţii elevului din perspectiva fiecărei discipline. Realizarea lor concretă derivă din activitatea didactică permanentă a profesorului, constituind un element implicit al acesteia. Competenţele specifice se formează pe parcursul unui an de studiu, sunt deduse din competenţele generale şi sunt etape în formarea acestora… ………………………….. CUPRINS: Capitol I. Sisteme informatice Activitate laborator I. 1 Activitate laborator I. 2 Activitate laborator I. 3 Activitate laborator I. 4 Activitate laborator I. 5 Capitolul II. Rolul componentelor software: sistem de operare, programe de aplicaţii Activitate laborator Capitolul III. Accesorii ale sistemului de operare Windows III. 1. Calculator Activitate laborator III. 1. 1 Activitate laborator III. 1. 2 Activitate laborator III. 1. 3 III. 2. Editorul de texte Notepad Activitate laborator III. 2. 1 Activitate laborator III. 2. 2 III. 3. Procesorul de texte WordPad Activitate laborator III. 3. 1 Activitate laborator III. 3. 2 Activitate laborator III. 3. 3 III. 4. Aplicaţia Paint Activitate laborator III. 4. 1 Activitate laborator III. 4. 2 Capitolul IV. Aplicaţia de machetare Publisher Activitate laborator IV. 1 Activitate laborator IV. 2 Activitate laborator IV. 3 Capitolul V. Internet Activitate laborator V. 1 Activitate laborator V. 2 Activitate laborator V. 3 Activitate laborator V. 4 Activitate laborator V. 5 Indicaţii şi răspunsuri Bibliografie Autori: Carmen Minca Alina Boca Corina Ciobanu

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0583 sec