Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice
Preț: 26,95 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-46-3898-7
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 200
Format: 16,5x23,5

DESCRIERE

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice - Camelia Cmeciu …tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sint analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista. Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. Fragment din carte: Componenta actiune se bazeaza pe cinci elemente: Performanta organizationala, participarea publicurilor, aliante si coalitii, sponsorizari si activism. Performanta organizationala nu trebuie sa se rezume la comercializarea unor produse si/sau servicii. Un principiu esential este adoptarea la nevoile publicurilor unei campanii. Actionand in mod receptiv si responsabil, o organizatie va avea, de asemenea, un profit social care va conduce, in timp, catre un profit comercial. Participarea publicurilor este importanta in comunicarea bilaterala simetrica. Prin implicarea publicului-tinta in campania de relatii publice se creeaza un sentiment de atasament al publicurilor fata de organizatie. Strategiile de implicare sunt variate: de la informatii bazate pe valori comune la generare de feedback pana la formarea unor comunitati. Evenimentele speciale constituie un aspect esential al participarii publicurilor, deoarece, pe de o parte, sunt un mijloc de a incuraja interactiunea dintre diferite categorii de persoane si organizatie, iar pe de alta parte atrag atentia mass-media. Existe diferite tipuri de evenimente: programe artistice, competitii, evenimente ale comunitatii, celebrarea unor sarbataori, activitati omagiale... ………………………… DIN CUPRINS: Introducere Capitolul I. Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice Definitii ale campaniilor de relatii publice Caracteristici ale campaniilor de relatii publice Capitolul II. Tipologii ale campaniilor de relatii publice Campaniil de relatii publice in functie de actorii sociali Campaniile comerciale Campaniile politice Campaniile de responsabilitate sociala Camapaniile de relatii publice in functie de obiective Campaniile de constientizare Campaniile de informare Campaniile de educare publica Campaniile de consolidare a atitudinii Campaniile de schimbare a atitudinii Campaniile de schimbare a comportamentului ………………………… …………………… Autor: Camelia Cmeciu

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0489 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.