Toti marketerii sunt mincinosi

Toti marketerii sunt mincinosi
-10%
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 166
Format: 14x21
Preț: 24,30 RON
27,00 RON (-10%)
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica - Seth Godin …intr-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită. Toți marketerii spun povești! Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea... Fragmente din carte: „Cred că sushi are un gust mai bun dacă bucătarul este japonez“ Se schimbă ceva când descoperi că Becks Light şi berea St. Pauli Girl sunt produse pe aceeaşi linie de îmbuteliere? De ce felul de sushi servit la Masa (300 de dolari/persoană) are un gust mult mai bun decât acela de 40 de dolari servit în restaurantul din cartier? Poate că datorită extraordinarului bar din lemn care se şlefuieşte după fiecare masă sau graţie atenţiei care îţi este acordată de un chef foarte talentat. Aşteptările sunt motorul percepţiilor noastre. Iar poveştile complexe poartă cu sine tot felul de percepţii. Locul în care merg oamenii la cumpărături, felul în care este gestionată tranzacţia, zgomotul, muzica, lumina — fiecare element este cel puţin la fel de important ca produsul în sine. Ralph Lauren realizează o parte însemnată a vânzărilor sale din mărfuri ieftine vândute la nenumăratele magazine de desfacere ale fabricii Polo. Aceste magazine sunt atât de numeroase (iar cererea este atât de mare), încât multe dintre articolele vândute nu sunt deloc de proastă calitate. Sunt proiectate şi produse pentru magazinele de desfacere. Oamenii îşi spun o poveste despre o afacere bună, îşi cresc aşteptările abătându-se cu 50 de kilometri din drumul lor (la fel şi în concediu), iar apoi sunt fericiţi să cheltuiască 40 de dolari pentru un sacou de 400 de dolari în legătură cu care nu s-a pus niciodată problema să fie vândut cu 400 de dolari şi al cărui cost de fabricaţie a fost, probabil, de 4 dolari. ,,Imi plac cărţile scrise de Seth Godin“ Nu eu am scris cartea de faţă. Ceea ce vreau să spun este că nu Seth Godin a scris această carte, ci un scriitor angajat, pe nume Mo Samuels. Godin m-a angajat să scriu cartea pe baza unei schiţe amărâte de trei pagini. Te deranjează? Schimbă modul în care te raportezi la ideile din cartea de faţă? Faptul că Seth mi-a dat 10 000 de dolari şi a păstrat restul avansului face această carte mai puţin valoroasă? De ce ar trebui să conteze cine a scris o carte? La urma urmelor, cuvintele nu se schimbă. Cu toate acestea, pun pariu că-ţi pasă foarte tare că cineva pe nume Mo a scris această carte în locul tipului menţionat pe copertă. De fapt, probabil că eşti destul de supărat. Ei bine, dacă ai ajuns atât de departe în lecturarea acestei cărţi, atunci înţelegi că nu există niciun Mo Samuels şi că, de fapt, te-am păcălit. Eu (Seth Godin) am scris fiecare cuvânt din cartea de faţă. Şi îmi cer scuze că te-am enervat! Insă exemplul era prea bun ca să nu fac apel la el. Unul dintre motivele pentru care se răspândesc ideile din cărţile mele este că cititorii se aşteaptă ca ele să se răspândească. Te aştepţi să fie amuzant ceea ce scriu, util şi destul de ireverenţios. De îndată ce afli că această carte a fost scrisă de cineva de care nu ai auzit niciodată, povestea se schimbă total, nu-i aşa? Ideile sunt aceleaşi, dar minciuna este diferită. Iar minciuna se dovedeşte cel puţin la fel de importantă ca ideile din carte... CUPRINS: Mulţumiri Prefaţă Noţiuni de bază Inţelegi marketingul? Pasul 1: Modelele şi viziunea lor asupra lumii au ajuns acolo înaintea ta Pasul 2: Oamenii observă doar ceea ce este nou, abia apoi fac o presupunere Pasul 3: Povestea începe cu prima impresie Pasul 4: Marii marketeri spun poveşti credibile Exemple: Poveşti create în jurul unor viziuni asupra lumii Observaţii importante: Păcăleli şi înşelătorii Pasul 5: Marketerii autentici prosperă Concurenţa într-o lume a minciunii Remarcabil? Vaca nu a părăsit clădirea Bonus - partea I Maeştrii povestitori şi aceia care încă încearcă Bonus - partea a II-a Secvenţe avansate Cărţi bune de citit Şi acum, ce facem? Care e povestea ta?

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0508 sec