Totul despre psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini
DESCRIERE
Totul despre psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini
Robert Cialdini a realizat ceva extraordinar: a perfecționat o capodoperă! Noua ediție a cărții „Psihologia Persuasiunii – Totul despre Influențare” oferă o poveste captivantă și profundă despre modul subtil în care oamenii influențează comportamentele și deciziile altora, așa cum subliniază și Daniel Kahneman, laureat al Premiului Nobel pentru Științe Economice.
Această carte a devenit deja un fenomen global, fiind tradusă în 44 de limbi și vândută în peste 5 milioane de exemplare în toată lumea. Deși era considerată deja o capodoperă, Dr. Cialdini nu s-a oprit aici. El a continuat să aducă îmbunătățiri, folosind cele mai recente cercetări din domeniul influenței sociale. Rezultatul este o ediție care va fi iubită atât de noii cititori, cât și de cei care sunt deja familiari cu edițiile anterioare. Cei din urmă vor fi în mod special încântați de noile adăugiri, citind cartea cu interes reînnoit.
Printre aceste noutăți se numără analiza amplă a modului în care tacticile de influență funcționează în mediul online. Acest aspect este esențial în epoca noastră, având în vedere că rețelele sociale și platformele de comerț online folosesc constant tehnicile de persuasiune studiate de Cialdini. De asemenea, cartea include mai multe note de final, oferind referințe către alte cercetări și resurse relevante.
Cea mai importantă noutate este adăugarea unui al șaptelea principiu universal al influențării – Unitatea. Într-un capitol dedicat, Cialdini explorează modul în care oamenii devin mai deschiși la influența cuiva dacă percep că împărtășesc o identitate socială sau un punct de vedere important cu acea persoană. Capitolul este susținut de studii de caz relevante și observații de finețe psihologică, caracteristici care au contribuit la faima autorului.
Această carte te va ghida să navighezi mai bine prin lumea complexă de azi. Nu trebuie să fii om de știință pentru a înțelege și aplica Principiile Universale ale Influențării, precum Reciprocitatea, Angajamentul și Consecvența, Dovada Socială, Simpatia, Autoritatea, Raritatea, Influența Instantanee și Unitatea.
DIN CUPRINS:
- Introducere
- Armele influenței
- Reciprocitatea: Vechea regulă a da și a primi...
- Angajamentul și consecvența: Păzitorii minții
- Dovada socială: Adevărul suntem noi
- Plăcerea: Hoțul prietenos
- Autoritatea: Supunerea direcționată
- Raritatea: Regula celor puțini
- Epilog: Influența instantanee – Consimțământul primitiv pentru o epocă automată
- Note
- Bibliografie
- Index
- Mulțumiri
RECENZII