Marketing in asigurari - Editia a II-a
Preț: 32,00 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Eva Cristina Petrescu
Editura: Uranus
Anul publicării: 2012
Pagini: 319
Format: 17x24
Categoria: Management, marketing
DESCRIERE
...''Marketing in asigurari - Editia a II-a''... lucrarea este scrisa intr-o maniera accesibila, iar discursul stiintific este sustinut de un bogat suport bibliografic bazata pe lucari de referinta actuale si o icografie variata, ce sustine argumentatia. Cartea se adreseaza unui cerc larg de cititori, de la studentii ce se initiaza in problematica marketingului serviciilor, pana la practicienii din sfera asigurarilor, cu totii beneficiind de un discurs coerent si bine structurat, de o baza de informatii actuale si de un instrumentar destinat implemantarii directe in practica a opticii de marketing. CUPRINS: Cuvant inainte Introducere 1. Abordari conceptuale ale asigurarii 2. Introducere in marketing 3. Piata societatii de asigurare 4. Comportamentul consumatorului de asigurari 5. Cercetarea de marketing in asigurari 6. Strategii de marketing in asigurari 7. Planificarea si controlul activitatii de marketing in asigurari Autor: Eva Cristina Petrescu
RECENZII