Caiet de lucru pentru clasa a V-a - Limba si literatura romana - Mihaela Dobos
Preț: 30,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor: Mihaela Dobos
Editura: Taida
Anul publicării: 2022
Pagini: 280
Categoria: Clasa a V-a
DESCRIERE
Caiet de lucru pentru clasa a V-a - Limba si literatura romana - Mihaela Dobos
Un prim element de noutate al lucrarii de fata il reprezinta organizarea capitolelor dupa un algoritm metodologic care presupune mai multe forme de invatare: Lucru in clasa. Propuneri de activitati moderate de profesor; Exercitii de rezolvat in clasa. Lucru independent - in atentia elevului; Exercitii de rezolvat in clasa. Lucru in perechi sau in echipe; Exercitii de fixare a noilor continuturi si de exersare a competentelor dobandite. Lucru pentru acasa – in atentia elevilor si a parintilor; Exercitii de performanta. Lucru suplimentar – pentru concursuri scolare si olimpiade; Recapitulare. Lucru in clasa.
Al doilea element de noutate - absolut util in contextul incurajarii evaluarii motivante/a autoevaluarii, precum si al implicarii active a parintilor in monitorizarea progresului scolar al elevului – il reprezinta plasarea la finalul fiecareia din secventele de invatare a unei Fise de evaluare (completata de profesor pentru fiecare elev in parte), a unei Fise de autoevaluare (completata de elevul insusi), respectiv a unei Fise de apreciere din partea parintilor (completata de parinti pe baza observarii comportamentului elevului in raport cu temele si cu scoala). In plus, cele 20 de teste sumative insotite de repere de raspuns care incheie cartea completeaza tabloul didactic al Caietului de lucru pentru clasa a V-a, oferindu-i elevului prilejul de a parcurge transversal si gradual toate etapele invatarii, fiecare fiind ordonat in trei "momente” - Fii atent la text!, Fii exact!, Fii creativ! – care armonizeaza cele trei dimensiuni ale disciplinei: limba, comunicare, literatura.
Al doilea element de noutate - absolut util in contextul incurajarii evaluarii motivante/a autoevaluarii, precum si al implicarii active a parintilor in monitorizarea progresului scolar al elevului – il reprezinta plasarea la finalul fiecareia din secventele de invatare a unei Fise de evaluare (completata de profesor pentru fiecare elev in parte), a unei Fise de autoevaluare (completata de elevul insusi), respectiv a unei Fise de apreciere din partea parintilor (completata de parinti pe baza observarii comportamentului elevului in raport cu temele si cu scoala). In plus, cele 20 de teste sumative insotite de repere de raspuns care incheie cartea completeaza tabloul didactic al Caietului de lucru pentru clasa a V-a, oferindu-i elevului prilejul de a parcurge transversal si gradual toate etapele invatarii, fiecare fiind ordonat in trei "momente” - Fii atent la text!, Fii exact!, Fii creativ! – care armonizeaza cele trei dimensiuni ale disciplinei: limba, comunicare, literatura.
RECENZII