Educatia speciala. Ghid metodologic
Preț: 55,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor: Alois Ghergut
Editura: Polirom
Anul publicării: 2016
Pagini: 464
Format: 16x23
Categoria: Psihologie
DESCRIERE
Educatia speciala. Ghid metodologic - Alois Ghergut
Prima etapă - ce voi face? - reprezinţa etapa de identificare si dimensionare a obiectivelor educaţionale ale lectiei.
Precizarea clara a obiectivelor educaţionale, formularea lor intr-o manieră operaţională reprezintă condiţia fundamentală a proiectării unei lecţii.
La definirea obiectivelor unei lecţii este necesară respectarea următoarelor reguli:
- un obiectiv nu descrie activitatea profesorului, ci schimbarea asteptatâ să se producă in urma instruirii elevului;
- obiectivul trebuie formulat in termeni comportamentali expliciţi, prin utilizarea unor verbe de acţiune.
- fiecare obiectiv concret trebuie să vizeze o operaţie singulara, si nu o asociere sau o multitudine de operaţii mai mult sau mai puţin distincte, pentru a facilita măsurarea si evaluarea;
- obiectivele trebuie să fie integrate si derivabile logic, pentru a fi asociate in mod corespunzător structurii, conţinutului informaţional si situaţiilor instructive...
DIN CUPRINS:
Cuvant inainte
Capitolul I. Educaţia speciala - noi abordari, delimitari si reconsiderări terminologice
Capitolul II. Particularităti psihologice ale principalelor categorii de copii cu dizabilităti
Capitolul III. Principii generale si specifice in educaţia speciala
Capitolul IV. Finalitaţi obiective in invătămimul special
Relaţia dintre obiectivele generale si obiectivele recuperatorii
Repere in operationalizarea obiectivelor
Operationalirarea obiectivelor pedagogice
...
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 69,00 RONPRP: 75,00 RON
- 44,10 RONPRP: 49,00 RON
- 58,00 RON
RECENZII